25 kolovoza 2020

narednih 6 sati je ključno

tap tap tap
prve krupne kapi najavljene (opet) kiše su me probudile u 03:59, pa je malo zastala pa se pojačala i evo celo jutro trese li trese, usput malo i grmcuka, a istraumiran jučerašnjim drugim* trčanjem nisam ni pomišljao da se jutros bacam u akciju
tako najava je da će padati taman do iza posla + užine + malo odmora, taman

*tačnije juče je prvo trčanje bilo iz dvaput pa se ono popodne računa kao treća (ne)sreća jer sam morao da otrčim po biciklu
i kao što bih samo išao uz reku 3-4km nego JA ĆU PREKO BRDA pa da se spustim do ponike
mila majko ti ne roni suza
noge su mi na vrhuncu bluesa
trnu leđa a boli i guza

da li što sam ujutru pokisao pa se ohladio pa tako ohlađen trčao, neka tajna postoji, ali čim sam krenuo osetio sam zatezanja u obe zadnje lože, kao da sam pre podne radio 200-tke a ne truptao gore dole kroz šumu za šta ti lože maltene ni ne trebaju

pa onda neki bol u leđima, taj je već gotovo sigurno od kiše
nekada sam običavao pre treninga da spičim brufen no jednom sam čitao da to iz nekog razloga nije dobro pa sam posle da njega i zaboravio, prešao nakratko na rapten-k pa sam sad i njega zaboravio, treba negde da stavim podsetnik, tipa da u svaki par patika ubacim papirić sa natpisom TABLETE pa pre treninga da kljucnem poneku
kao što je pevao balašević, beše rapten brufen ili već jedan od njih

sada sabiram onih 16km od ujutru sa ovih 5.1km od popodne
samo je 5 jer sam deo kroz prašumu kako se to kaže kada šetaš nizbrdo, sŠetao, pa nastavio da trčkaram kada sam izašao iz paučina i korova preko ušiju na stazi koja sve više urasta
i ispalo je šta, ispalo je ukupno vreme za polumaraton 2h17' :-D
dobro u oba slučaja sam imao puno više uspona nego spusta, plus ujutru i klizavo, kiša, popodne umoran, ali nema veze, i da sam ujutru po suvom izgurao one brutalne krugove to bi izašlo na sličan zbir jer sam nekih 2h15 bio i planirao

ovaj prekid mi je pak dao ideju za jedan anti-anksiolitik a to je da ne letim da pošto poto istrčim tih planinskih okomitih 21km, nego ću naprotiv sledeći put da trčim na brdo (2.1) + tri kruga (3 x 4.2) i nizbrdo (2.1) pa ću tako imati 4 (od 5) puta po 4.2km i to će nakon ovih 3x juče biti za krug bliže polumaratonu, i tek nakon tog treninga (koji će izaći 16.8km) ću ići full varijantu "up&down + 4 kruga" koju sam nekoliko puta već trčao i svaki put se razbio kao porcelan

naime neki segmenti su bliži 20% nego 10% nagibu i koliko god mekano da kreneš prvi krug nekako je sve teže za isto vreme otrčati treći i posebno četvrti, mada doduše nikada nisam pukao, prohodao, uprskao, ali sam se skoro svaki put u zadnjem krugu umorio duplo od očekivanog.
život je nekom šopenhauer a nekom alchajmer.