20 kolovoza 2020

dan pred petak

 nakon onog uzbudljivog putovanja i trčanja u sredu bi teško šta moglo da ponovi silinu doživljaja i uzburka osjetila pa sam svestan toga odabrao opciju da se odmorim za petak i vikend, pa je ovaj četvrtak prošao u vidu jedne kraće vožnje od sat vremena i jedne malo duže od par sati popodne, sreća je očigledna iako nisam primetio da sam u pobedničkom slavlju napravio mini kolonu.

nešto ranije sretoh starog druga i kolegu koji takođe voli da se provoza biciklom a još nam je zajedničko što smo obojica general-pronalazači ostavljenih životinja s tim da ih ja uglavnom spazim na trčanju ili sa bicikle a on na poslu dok službenim autom obilazi okolna sela, malo smo išli zajedno i razmenili info o poslednjim događajima kako na zemlji tako na nebu (internet tj fejs).

ovih zadnjih par dana horoskopskog lava sam nešto slabo i posećivao tzv mreže jedino sam se na tviteru duže zadržavao a svoj fejs sam skroz preoblikovao pa sad skoro ništa ne stavljam na profil niti gledam šta kod koga ima, a sve zanimljivo ili stavim u story ili pošaljem porukama određenim ljudima već prema zajedničkim afinitetima. to je zanimljiva stvar, u neku ruku bi bilo logično da se zbog manje okupljanja i druženja ljudi prebace na mreže ali koliko vidim mnogi su se skroz suprotno od očekivanja distancirali i od fejsa i to bi otprilike moglo biti nešto najbolje što je donela korona, da ljudi shvate da im ni samima sa sobom nije tako loše kako su ranije smatrali i da im za preživljavanje nije potrebna šarena laža 24/7, odnosno da se bolje živi sa par najboljih prijatelja nego sa 500 polupoznanika i neznanaca.

eto dakle izguglah "22.avgust 17:45 Sunce ulazi u Devicu" imamo još jedan dan do najbesmislenijeg i najbespotrebnijeg znaka u horoskopu.

Nema komentara:

Objavi komentar