20 svibnja 2020

base run

kaže na fejsu drugarica koju sam upoznao pre nego što je otkrila Stravu (pa smo se tamo pratili dok sam to imao) da je u upotrebu ubacila izraz "base run" kao krovno ime za sve između svega između svega.
kontam da je to ono što sam ja oduvek, dobro ne baš oduvek nego tek nakon što sam ga smislio tj krstio, zvao Tempić, odnosno "ono što možeš da ponavljaš svakog dana i što ne ostavlja nikakve bitne tragove koji bi se protezali duže od jednog dana, ili pola dana ako si fino utreniran".

ovo poslednje sam vas preslišavao već nekoliko puta no pominjem ga zato što sam ga u zadnja dva dana započeo tri puta a završio 2x.
onaj treći put se događao malopre kada sam nakon jutranjih 10km krenuo po kišici na popodnevni dodatak i tu me iznenada spičila neka inspiracija i u samo 2.2km sam "odradio" jednu ludačku progresiju završivši na blagoj uzbrdici sa 15 km/h, pa sam odatle dalje navukao šuškavac i otišao da se dalje malo prošetam po brdu.

ovo sam slikao u trku pa zato piše 2.1


nakon kratkog odmora, ako se klizanje po mokroj zemlji i kamenju može nazvati odmor, strčao sam jedan deo asfaltom pa opet saišao krajnji spust po zemlji.
nakon par godina sam se setio da uzmem NB Minimus koje su mi do sada služile samo za dijagonale na pomoćnom stadionu, no eto, kad si raspoložen za onu vrstu trčanja u kojoj se skoro i ne koriste pete nego pretežno srednji i prednji deo stopala, mogu da posluže.

fino sam ih složio uz dres sa Papuk Trejla, crno & pomorandžadasto, mora da mi se drveće divilo usput.


moram pogledati kada se menja horoskop iz bika u blizance mada mi konkretno ta dva znaka ama baš ništa ne znače tako da nemam pojma šta to tačno treba da se dogodi, verovatno ništa. 
jednom kad se rešimo Ovna mirni smo skroz do Strelca, a sve ovo između je nekako previše gnjecavo da bih ga primetio.
šuma peva.


Nema komentara:

Objavi komentar