12 svibnja 2020

tromb

naravno da sam mogao znati da ću da budem umoran, uvek sam nakon vezanih vožnji mtb-om pravio pauze tojset aktivne odmore od dva dana pešačenja sa eventualno nešto malo potrčkavanja na nekoj nizbrdici

no to sam mogao znati kao što sam mogao stvoriti virus koji će da uništi glupost i zlo na planeti, ali eto, nisam studirao prave nauke
tako da, čim sam se ipak rešio na trčanje nakon tri dana lomatanja od po 84+88+73km bicikle sa ukupno 4000m uspona, očigledno je da moj mozak nema kapacitet da zapamti tako prostu stvar

elem, pred kraj sam sprintao da bih natukao prosek ispod 6' i ispao je 5'59''/km što je skroz okej obzirom po kakvom profilu sam trčao, a umorne noge da ni ne pominjem, srećom nisam se nigde sapleo


tražeći neku prečicu greškom sam upao i u neki voćnjak
kad sazru voćke moram ga se setiti da upadnem još koji put
takođe slučajno
kad već ne umem da se setim da se odmorim, barem na šljivama mogu da treniram
što reče jedna komšinica "skuša je dobra za mozak" a meni uvek dođe da je pitam "pa jel ti baš toliko bljutava?"

kontam da će sutra biti pristojan dan za biciklu, imam par kraćih opcija jer teško da ću imati vremena za dugačku vožnju a i ovaj ne-odmor valja nečim nadoknaditi

Nema komentara:

Objavi komentar