30 svibnja 2020

trava

Sve najlepše bajke ja sam pisao, 
ko košena trava sam mirisao...

jebo bajke, da vam Sale kaže, to su vam sve priče za malu decu.
bajke su priča bez priče, tu nema bola, nema patnje, 
uvek nam podmetnu "srećan i poučan kraj".
sa bunarom punim krvi i nebom punim perja.
a jel znate kako smo u bici klubu najavljivali trke?
PERJE ĆE DA LETI!
i onda krenu da te malter-tiraju

Kako sad živiš bez mene?
Dal' sa njom imaš svoje sne?

buraz svoje sne nosiš i u grob, i tamo ćeš ih po poslednji put posaditi, dakle koliko moraš biti nestručan i neupućen u materiju, da bi se ovako glupavo zapitao nešto što se podrazumeva?
moji sni su trenutno u potpunom rasulu, gledam kada je koja trka a istovremeno me boli tuki, kako Ognjenka voli da kaže, a još iskrenije bi bilo da rečem da me sve boli, jer kad tako kažeš onda znači da te baš i ne boli.

Još uvek te pod kožom osetim…

osim krpelja što mi se zabio, više ništa pod kožom ne osećam.
ni da sam ko košena trava mirisao, mada sam mnoge bajke pisao.
možda je i ovo jedna od njih, ili barem bledih pokušaja.
našao sam neke putanje neverovatne.
znači bukvalno, ili što bi zapadna braća mnogo lepše rekla, doslovno.
ni kilometar od utabanih asfaltova, ugledam puteljak kroz šumu.
i drž tamo drž vamo, NEĆETE VEROVATI GDE JE ZAVRŠIO.
jesam strugao pete, ima i turbo folk retro pop hit, 
koji vrišti SASTRUGALE PETE, SASTRUGALE PETE.
s tim da se tu misli na živu kožu a ne na asics gel ds trainer 22.
gde ću sutra, tko to može znati.

Nema komentara:

Objavi komentar