05 svibnja 2020

crveno i zeleno

nešto mi u Excelu privuklo pažnju:
tzv. bolje patike, odnosno tim sastavljen od leve Zelene i desne Crvene je juče stigao do 1535 km
to su dve patike koje su, nakon što su oba para prešla isti broj km, oformile "zelena u boljem stanju i crvena u boljem stanju"
one dve istrošenije, iako niko ne zna zašto su bile istrošenije, sastavile su ekipu leva Crvena i desna Zelena, i njih sam nakon 1412 km premestio na policu odakle uzimam obuću za šetanje i pešačenje

sada je svako poređenje nepristojno jer su ove koje "trče" naravno ostale očuvanije, dok se na pešačenjama sve nekako brže pocepa, odlepi, tačnije jednoj je počeo da se odlepljuje onaj gumeni potplat na đonu, a drugu sam na dva mesta malo zacepio, dal na oštro kamenje ili na trnje ko će ga znati.

kuća je zbog krečenja u totalnom rasulu, provlačenje između polica uz preskakanje troje merdevina treba da se uvede kao olimpijska disciplina ili barem na onim narodnim vašarima pored kamena s ramena i pljuvanja u dalj, da se doda nešto kao agiliti za pse ali da se prijavljuju vlasnici bez pasa pa da se okitim nekom medaljicom.

za večeras je najavljeno prolazno naoblačenje ali je zato dan napokon dovoljno topao da može bezbrižno da se vozika biciklom, trčanje mi je već dosadilo a samo sam tri dana zaredom išao. utisci su mi pomešani, prvog dana vikenda sam bio mrtav umoran i vukao se kao mrcina, sutradan malo življi ali ne preterano, a u ponedeljak sam na veoma brdskom krugu napravio 5'29'' prosek iako mi uopšte nije delovalo da idem toliko brzo.

najavili su neke dramatične mere za putovanje kada se otvore granice na šta sam se odmah namrštio kao kad mački daš da pomiriše limun, ako se neko naputovao onda smo to mi i mogu i do kraja života da se vozikam po Povlenu i Bobiji, boli me dupe za granice potvrde testove trte i mrte.

Nema komentara:

Objavi komentar