26 svibnja 2020

šta mi bi?

u stvari znam šta mi bi:
nekako sam se nadao da će ceo dan biti zubato sunčan ali se navuklo sve i svašta i cvrc
onda je bogme i pljusnulo
pfff, rekoh, gde piše da ja nešto MORAM?
obzirom da sam ujutru neplanirano spičio uzbrdo i do kraja nabio prosek na 5'25''/km, popodne sam mogao i da navučem šuškavac na glavu i odem na pešačenje
no ne lezi vraže, pogledam kroz prozor sa severne strane, sve se plavi!!
čudniju kišu video nisam ni-ka-da!
(osim onih hiljadu puta kad je isto ovako pljusnulo)

i ništa, otišao biciklom kilometar od kuće čisto da ne trčim kroz gužvu, pa dalje uobičajenim stazama donekle, pa dalje odatle nekom stazom kojom nisam ustrčao dve godine, i posle opet po default putanjama
na vidikovcu iznad grada sam zastao da se malo istežem, pa su došli dvoje sa nekom kalamunjicom na tregere zvanom Arči ali mali nije bio zainteresovan da se isteže sa mnom


tu sam opalio sliku zbog praćenja stanja dijete no ne držim dijetu a i slika je ispala čudna jer deluje da mi je leva noga punačka a desna mršava, dakle treba da trčim samo levom nogom a da poštedim desnu da se ne premori pa da ne bude kao u onoj pesmici razbole se nogica suši se ko grana

doduše posle drugog treningića me nešto bolelo u desnom listu dok ga istežem, verovatno su se noge odvikle od trčanja ali šta ću, po ovakvom vremenu baš i ne mogu da im priuštim biciklu
popodnevni prosek mi je ispao 5'41''/km i zamalo da pomislim da je to super za krug sa 250m uspona ali se setih da mi je pre nekoliko godina tu i 5'/km bilo bljak tako da...

vidim da su počeli da zakazuju nove termine uličnih trka, prvenstvo na 10km će biti u Petrovcu na Mlavi i baš će biti zanimljiv taj povratak svemu ovako usred leta jer narod baš i nije lud od želje da se utrkuje u julu i avgustu mada opet, Brčko, Ugljevik, Kanjiža, sve to je bilo usred leta pa smo preživljavali

Nema komentara:

Objavi komentar