25 svibnja 2020

galantno

evo proverio sam,
premium nalog košta 60$ godišnje na Stravi
odnosno 30$ godišnje na MapMyRun

jedna od najzanimljivijih "značajki" je i live tracking* što znači da na startu svakog treninga ili trke možeš da postaviš link sa kojeg svi koji su ti Friends mogu uživo da posmatraju tvoje kretanje; to može biti zanimljivo na maratonima recimo, s tim da to ionako ide besplatno na Stravi uz svaki Garmin sat koji kupiš i to u trajanju od dve godine, pa je bolje svake druge godine kupiti novi Garmin i imati premijum mogućnosti zađabe

*btw još kad su mi sljemenaši doneli prvog garmina na Durmitor pre 3-4 godine imao sam tu opciju i silno vreme potrošio pre svakog drugog treninga ne bih li na blogu ostavio link za "praćenje" pa je to nešto zaštekavalo do očaja, trebalo je nešto čekati da se usaglasi pa da odu mejlovi svima pa da linkovi rade itd, nešto mi nije ostalo baš u turbo sećanju...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

budim se u i na tviteru mi se pojavljuje da neko od par ovih mojih lajkuje retvit od nekoga ko je pak uz komentar "Bože pomozi ovom čoveku" stavio klipić kako Novak Đ. i njegova žena plešu na terasici ispred neke ustanove, šta reći dva polupismena kostura zaljubljenih pogledâ, prosto da im zavidiš na sreći, i jednom od njoh dvoje na talentu, no nikad se žutim vestima nisam bavio pa neću ni ovom, samo me je zabavio jedan komentar malo niže: Sâm je birao a nije nas pitao, zamisli?!
ahahahaha, to je to
sva suština u nekoliko reči, kako je idol smeo da se oženi pre nego što je među obožavateljkama napravio referendum ili neku emisiju sa sms glasanjem poput izbora za miss univerzum

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

sav sam kao sa deponije da su me ukrali pa sam morao malo da namažem kosu da ne izgledam baš kao metla (posebno jer danas sanitarna inspekcija treba da krene u harač po gradskim salonima) a nakon toga bih mogao u promotivno trčanje od pola sata tek koliko da u samo sat vremena i drugi put operem glavu jer ću garant opet nešto da userem sa farbom i da u ogledalu ugledam malinu sa zulufima od cvekle i šiškicama rujnim trešnjicama

nešto me previše raduje ovaj zubato sunčan dan, baš me zanima šta će krenuti po zlu

Nema komentara:

Objavi komentar