08 svibnja 2018

priznanja

Sve šarene medalje plakete i onlajn diplome mogu samo da pognu glavu pred ovakvim priznanjem. Vraćam se sa jutarnjeg trčanja i brojim minute do posla. U jednoj od sporednih uličica srećem neki stariji auto iz kojeg mi čovek pokazuje palac. Misleći da je to "palac gore" odmahujem i trčim dalje no on gestikulira da stanem. Opet pokazuje palac i kaže "samo jedan minut!!!". Ubeđen da mu treba neka orijentacijska pomoć, zaustavljam štopericu i naslanjam se na otvoren prozor suvozača.

- jesi li ti bio pre dva dana na Mravinjcima?
- jesam, trčao do česme, napio se vode, i strčao nazad.
- pa koliko ti treba do gore, sve tako peške?
- trebalo mi je 2.5 sata ali nisam mnogo ni žurio, 'nako...
- e svaka ti čast! nosio sam onu vodu sa lovačke česme na ispitivanje, napisali su da je odlična!
- eto dakle, isplati se otrčati 24km do planine, i nazad :-)
- nego šta! evo ruke, čestitam ti!

Rukujemo se čvrsto, kao što sam i očekivao, uz jedan pravi "planinski" stisak.
Prepoznao me čovek :-)

(illustration by Reuters)


Nema komentara:

Objavi komentar