29 svibnja 2018

religija i jurnjava

svi pričaju o tom da je ovih dana nekakav produženi praznik kad nije dozvoljeno raditi išta po kući, takozvano religijsko crveno slovo.
pa sam tako ostavio za sredu sve što sam hteo da završim oko kuće, i prinudno se vrckao vamo-tamo. trčao vozio biciklu trčao, pa opet.
ispostavilo se da sam sabrao više kilometara nego nakon bilo kojeg od prolećnih polumaratona.
šta ćemo sad?
zaključiti da je došlo do breakthrough-a u mojoj formi?
možda od one dužine od 48km?
ili da je to sve slučajna greška u uzorkovanju?
ili da se ne radi o nauci nego o prostom piskaranju, u kojem su sve greške dopuštene i štaviše poželjne, jer su po pravilu smešne?
ne znam ni sam, čekaćemo Plitvice.
tu se možeš ili proslaviti ili osramotiti, nema između.
na plitvicama nikad nije postojalo između.
baš im hvala, haha

Nema komentara:

Objavi komentar