12 svibnja 2018

promena promenjenog plana

plan je vraćen na prvobitnu iliti izvornu verziju. obzirom da sam trku u krašiću istrčao doslovno fe-no-me-nal-no, i da nebo obilato zaliva vodom (i munjama) ovo područje, ne pada mi na pamet sutra guslati uz bob stazu koja nije eto baš oriđiđi od leda, nego je od blata. već će se naći dosta supermenova željnih dokazivanja, pa neka šlajfuju.

da ne planiram neisplanivo, kad se probudim videću kakvo je vreme i šta mi se radi. zavisno od temperature i eventualnih padavina, možda otrčim neki hard core brdski krug oko samobora (ovde je sve 20%) ili zapičim do zagreba, a možda i odem autom do tamo pa otrčim prvi asfaltni deo oficijelne trke.

obzirom da je i kod kuće najavljeno loše vreme a psi će ceo dan biti sami, valja požuriti sa povratkom pa mi nijedna kombinacija sa vrhom tj sljemenom nikako ne odgovara ni po tom pitanju. tako ti je mala moja kad se bogovi umešaju. kaže vikipedija da je Perun bog groma i munje. Perune jedi govna.

Nema komentara:

Objavi komentar