23 svibnja 2018

staza

danas sam pak jedino uspeo da otrčim neki recovery tempo to jest najbrže što sam mogao a da se dodatno ne iscrpim. prošao sam celu stazu valjevskog polumaratona koju su jutros objavili na stranici događaja. polar mi je izmerio 10250m a nigde nisam kratio, naprotiv, morao sam dosta puta da se sklonim sa ulice na trotoar da me ne pogaze auti pa sam se opet vraćao na ulicu gde je moglo, no daleko od toga da sam mogao da biram idealnu putanju. ako je ceo half dugačak 20.5km to će doneti dosta negativnog publiciteta posle trke. nije kasno da se negde malo produži, naročito jer na stazi postoje dva okreta u mestu, dovoljno je samo jedan čunj malo odgurati u daljinu. nadam se da se niko iz organizacije neće naljutiti nego da će reagovati konstruktivno i malo bolje premeriti stazu. 

ukupno sam pretrčao 12km plus jutarnja šetnja 5-6km plus predvečernja šetnja 4.5km dakle upisaću 10km šetnje. juče sam krenuo po pljusku i uzeo jedne od najprljavijih patika pa da ih posle trčanja taman operem, a danas je počelo da grmi pa sam uzeo druge najprljavije po redu no kiša me je zaobišla pa sam se vratio u istim blatnjavim u kakvim sam i krenuo. tako sam prvog dana nakon jaske pretrčao 18km, u utorak 14km, a u sredu 12km. ionako nemam pojma šta će me snaći za vikend, pa je bolje da budem malo više odmoran, nego malo manje. eto jednom se i meni dogodilo!

Nema komentara:

Objavi komentar