03 svibnja 2018

u životu ide mi

Da u životu ti uvek ide. Vreme. Bez obzira da li radiš nešto pametno ili glupo, napreduješ ili stagniraš, ono ide. Za sada nemam dovoljno podataka za naučnu analizu ovogodišnje trening taktike, no ne čini mi se da mi donosi nešto loše. Na svakih 15-20 dana se osetim za još jednu malu nijansu bolji, jači, i to je valjda dovoljno. Ne verujem da bi neki drugi pakleni plan treninga to značajno promenio.

Danas je bio neki "kao" dan odmora i svašta sam stigao da uradim biciklom ali sam nažuljao dupe. Nije mu prvi put. Ovo je jedno jako iskusno dupe. A ova nedelja je počela u subotu. Evo celog tzv. mikrociklusa ovako crno na belo:

subota - neplanirana trka od 2.6 km (ukupno 10km)
nedelja - planirana trka od 15.6 km (ukupno 20km)
ponedeljak - lagana brdska polu-dužina 25km
utorak - ujutru blago valovitih 15km + popodne brdskih 17km
sreda - ujutru valovitih 17km + popodne brdskih 11km

Ovde slede dva dana sa što manje treninga i odmor za sledeći vikend. Neko bi se radije odmorio od trke i osmislio jedan ili dva "kvalitetna" treninga u sredini tjedna, a ja odmah nakon trke/vikenda nastavim da trčim prema osećaju, kako i koliko mogu. Juče sam na kraju treninga otrčao jednu 400-tku za 1'17''. Nije neka šesta brzina ali dobro, bio sam umoran za takav tip trčanja.

Za ovaj vikend sam našao jednu ligu u Beogradu na 5km u subotu, i jednu trail ligu od 10km u nedelju, pa ću videti da li ćemo biti raspoloženi za nešto od toga. Sutra bih mogao da izvedem nešto što nije trening a nije ni odmor, neki polu-nadražaj. Ili stotke po šljaki na stadionu ili dijagonale po travi na pomoćnom stadionu ili neki od okolnih uspona na rubu grada kao kratak hronometar. I need eggs, rekao bi jedan stari frend iz engleske.

Jedino što upada u oči je da sam skroz zapostavio biciklu no ovako sam ipak puno više kod kuće, odem-dođem za sat i po, skroz je drukčije kada odeš na bici trening pa te nema 3-4 sata. Od sledećeg utorka menjamo radno vreme na poslu pa ću morati da smanjim treninge na jedan dnevno ili eventualno kratko jutarnje trčanje + trening popodne, s tim da će to jutarnje morati da bude ZAISTA KRATKO, jer mi valja sa umornim nogama raditi nakon toga.

Vikend nakon ovoga nastavljaju se "prave" trke, a izgledi su šarenoliki:

Krašić 40% subota popodne, ili Brod 80% u nedelju, ili oba (?)

Jaska 80% naspram Sombor 20%

trka 10km na istoku Srbije 40%, (polu)maraton Branko Ćopić 60%

Plitvice 90% ako nabavim broj, 90% ako ne uspem

Polumaraton/10km u Valjevu, eto i to smo doživeli

Fužine 30% (kako stići u subotu ujutru???) Kula 10km 70% ako istog vikenda nije Vrbovec, u protivnom Fužine 0% Kula 0% Vrbovec 90%

Brčko 10km

Rakovica 21km u subotu popodne 90% ili Avala 5km u nedelju ujutru 40%

Sljemenski maraton 50% (konkurencija se zadnjih par godina utrostručila i ne privlači me onoliko mučenje zbog sedmog mesta) možda prvi put odem i na jedan krug (12.5km)

Nema komentara:

Objavi komentar