22 listopada 2019

LIVE

trčkaram juče, više pešačim jer me je stigao umor od nedeljne kombinacije trke i treninga Dužine, i na ulasku u cigansko naselje čujem "živu muziku"
skrenem u taj sokak, rekoh ladno ću da prekinem "aktivnost" i da malo "emitujem uživo" preko fejsa, nemam pojma da li se radi o nekoj svadbi ili krštenju ili useljenju ali ovu violinu i ovu pevaljku moram da snimim pa to ti je
trešti neki razglas kao za Metaliku da su postavili, a ova peva neku bluzčinu koja izuva što bi rekli ovi moderni

prema meni silazi istim putem starija ciganka, pitam je gde je ta muzika, orkestar, kaže aaaa nije nije, nije živa muzika
radio? pitam ja, da da da, radio, kaže ona.
idem dalje, otvaram internet i na licu mesta onako u hodu guglam po rečima pesme da vidim šta je to
i odmah pronađem, pa pošto sam otišao uz vetar i više ne čujem muziku odozdo, pustim i pojačam, idem dalje kroz naselje i slušam
fakat postoji i živa verzija pesme, dakle nije baš bio radio nego su verovatno sa youtube puštali muziku

nakon minut prolazim pored dvorišta u kojem sedi devojka od 20-ak godina, cigančica isto, sa maleckim detetom, pogleda me i sva ozarena dovikne EEE SVAAAAAKA TI ČAAAAST, onim otezanjem tipičnim za njihov govor
i tu shvatim da je ta pevaljka neka jako popularna među njima, kultna ličnost, rekoh sebi znači svaki sledeći put kad ovuda budem prolazio moram ovo da pustim hehe

https://www.youtube.com/watch?v=O6nR1m5A1Pw

Nema komentara:

Objavi komentar