13 listopada 2019

propast drugi deo

u nedelju je za novi sad bila najavljena vrućina pa dobro, leto je za nama i verovatno smo više aklimatizovani na sunce nego na sneg
odmah na zagrevanju sam primetio da nešto nije u redu
krenuo sam par kilometara sa maratoncima u 11h, jer je moja trka trebala da počne 45min kasnije, pa rekoh eto idealne prilike da se malo razdrmam

neki čudni grčevi u butinama su me zbunili, otkud sad ovo?
nakon desetak minuta se to sve smirilo, no kada sam došao do auta da nešto presvučem i ostavim telefon te uzmem sat i traku za puls, krenulo je opet dok sam trčao na mesto starta
svašta
no ne mogu reći, za vreme "trke" nisam osećao ništa čudno

prva dva kilometra su prošla po 4'15'' pa sam bio u dilemi da li da usporim za trunčicu jer bih bio zadovoljan i sa prosekom 4'20'', ili da idem onako kako mi je komforno (za desetku) pa koliki budu proseci, neka budu
i tu odmah PAF nesporazum, kako mi se okrenuo kilometar pojavilo mi se na satu prosek lap-a 4'50''
to često ume da vrlja napred nazad i uglavnom tako počne, no nakon par desetina metara dođe na svoje, eventualno nakon stotinak, ali sada ne
gledam po nebu, gledam krošnje, zgrade, pitam se da li je dobar signal, svi ljudi koji su trčali oko mene trče istom brzinom, sve koje sam stizao i dalje dostižem, ništa se apsolutno nije promenilo osim što sat umesto 4'15''-4'20'' pokazuje 4'50''
wtf iliti koji ti je moj

i onda sam digao ruke od pokušaja da išta pratim, pratio sam osećaj i nastavio tako lagano da klizim kroz trkače prema napred, svako malo se prisećajući gle ovih dvojica su me prošli odmah nakon starta, gle ovaj me je prošao pre samo 500m a sad već crko, i tako dalje
na kraju mi je staza od 10.55km izašla puno kraća, a vidim i kod jednom koji mi se na Stravi pojavio u flybys da mu je izašlo slično

naime stisnuo sam start nekih 50-60m nakon starta kada sam zaista počeo da trčim i rešio se gužve, a stisnuo stop nekih 80m pre cilja kada sam na satu video da mi je prošlo malo preko okruglih 10km koliko mi je glasio plan treninga za danas
pulseve sam na kraju podosta podigao što je zaista lako po vrućini a nadam se da će se to važiti i kao dobar trening, mislim kad sam se već toliko jelte napregao

po tome ispade da je cela trka dugačka nekih 5150m uvr glave, odnosno da sam ja pretrčao 10400 samo što mi je sat pokazao puno manje, odnosno manji prosek
jer 400m je nekih 1m45s odnosno desetak sekundi po kilometru (!)
nit mogu da saznam nit ništa, jedino da zapucam u novi sad i biciklom pređem isti put pa na precizno kalibriranom ciklomasteru izmerim real life rastojanje, zanemarujući gps i moguće greške


Nema komentara:

Objavi komentar