11 listopada 2019

boli ne boli me, novac u rukama

umesto uvoda prekopiraću sa fejsa:

ima ta smešna trka u Novom Sadu, zove se Frtalj (maratona) i dugačka je 42/4=10.5km, a održava se krajem marta i sredinom oktobra.
dva i po dana pred onu prolećnu sam slomio prst na nozi, malo ga ulepio flasterima i bez obzira na sve ipak otrčao trku.
iiiiii, pogađate šta se dogodilo dva i po dana pred ovu oktobarsku? 
opet nije bukvalno prelomljen nego je pukotina po dužini.
prekasno sam se setio da sam možda mogao da pitam i zubara da mi snimi, prošao bih triput jeftinije 嵐
da li ću trčati, naravno, popodne idem na probni đoging da vidim da li sam sve dobro bandažirao i bože zdravlja eto me u nedelju na startu ☠️洛

elem probni džogg je prošao bezbolno i to u najgorim patikama pa je ostalo jedino da vidim u čemu ću trčati tog Frtalja
a pre njega, u čemu ću na ono što društvo zove Dužina u subotu
valjda je trebalo da u subotu bude Frtalj a u nedelju Dugo trčkaranje ali hajd baš da vidim i kako će ova rokada da izgleda
start maratona je u nedelju pomeren sa 10 na 11 pa će ljudi lepo pocrkati na +25°, šta se može
jedino je šteta što verovatno neću moći da vidim cilj maratona kao što bih ga dočekao da je počeo 1h45 pre Frtalja, a ovako će na kraju moje trening-trke prvi maratonci biti tek na pola staze
ko zna da li ću biti više raspoložen da odem negde na pizzu ili da sedim na trotoaru sa fotoaparatom, hm
no kao što rekoh, prvo sutrašnja (subota) Dužina pa šta ostane za nedelju

Nema komentara:

Objavi komentar