28 listopada 2019

sve samo to ne

danas je bio sve samo ne dan odmora
rano ustajanje, doručak navratnanos, brza vožnja, već iza podneva smo bili kući
sto poslića da se obave zadnjeg letnjeg dana
jer tako kaže prognoza po kojoj ja delim godinu na lepši i ružniji deo, po ko zna koji put
nekog prepravljanja nekih stvarčica za posao, vazda struganja i turpijanja kao u stolarsko-metalskoj radionici da radim

naravno kučići mi pomagali
supermiš dobio orden za posebne zasluje što me je potpisan na startnom broju proveo ljubljanom uzduž i popreko
ostali dobili pileću posebnu od 800 grama sa 50% popusta pred istekom roka trajanja

provozao sam biciklu kilometar i po do grada i nazad
dve ulice sam bio euforičan i rekoh samo da se presvučem pa odoh ja na treningić
već treća ulica naduše se noge kao da si ubacio kompresor u vene rekoh beži kući i sve 4 u zrak dok ne padne mrak a onda nastavi u istom stilu

ili nisam bio 100% spreman za maraton, ili sam od pretpostavke da nisam spreman preterao 7 dana ranije u apatinu kada sam spičio onih 45km, ili kombinacija ta dva
to je ono kad se otruješ od pokvarene pljeskavice i litar vinjaka pa kažeš nisam siguran da li je bila pljeskavica ili vinjak, oba bato, oba, sinergija do daske

ali što vreme više prolazi sve manje sam nezadovoljan maratonom
ipak 10 minuta brže od beogradskog je 10 minuta brže od beogradskog
a i u međuvremenu sam imao jedan prelomčić
tako da
ukupno osmi od ukupno nas 91? u kategoriji čini mi se
mogli su da nas puste kao zasebnu trku brt

stigao mi je novi bajk evo javljaju, čeka me u klubu
biće slika ovih dana
a klub mi je na 70km odavde
a najavili kišu i zahlađenje pa mi se ovako rovitom od maratona baš puno ne glupira
tako da je san o bici vožnji tih 70-ak km do kuće izgleda po svoj prilici propao
mada ću još jednom proveriti prognozu
ali imam drugi plan
između mene i kluba je bukulja jelte
pa ako izađem iz auta 15-ak km ranije može tu fin polukrug da se otrči
onako regenerativno kroz čist zrak
taman sa isprobam nove patike
pa onda utrp bajk u auto pa kući, šta se može

Nema komentara:

Objavi komentar