19 listopada 2019

polurođendan

19-10-19 zvuči kao dimenzije od Barbike jelda, mmmm...
ali ne običja južual barbi nego neka s mandarinama barbi



moram otrčati "i po" kilometara popodne u Apatinu, onako reda radi
dva i po, tri i po, nevermind, samo da je na i po
zbog što sam danas napunio godina i po, doduše to će biti tek u 09:40 sahata

elam pejdž je opet aktivan pa će sada sve biti lakše, plus ću imati i prostora za one mikro-blogove koji bi bili smorčina da ih ovako pišem pet na dan
recimo juče na trčanju kad sam bio ispod pijačnog mosta ČVOKKK nešto čvaknu, ja brzo uz stepenice i opalim fotku Fabia udarila u Nivu, žensko-ženski okršaj
da stavljaš na fejs reći će ljudi ovaj smara jadan željan lajkova nije ga dovoljno dadilja držala u krilu kad je bio mali
da pišeš ceo blog o tome još veći smor sačuvaj bože
a ovako kad imaš pejdž od Bloga (the) samo metneš sliku napišeš evo kakvi su sve krševi od jutros imali SUDAR a ja ništa
i to je to

https://www.facebook.com/Blogoje/

čak mislim da ne mora ni da se stisne LIKE na stranicu nego može pod "prati" da se stisne "dobijaj notifikacije" i odmah ti dođe čim napišem blog pokuca ti na vrata od mobilnog onako diskretno eventualno ako ti je uključena vibracija počeše ti notifikacija guzu opet onako diskretno da niko ne primeti ma pravo malo noćno savršenstvo

hteo sam da sečem poslednji dud malo da ga okrešem no nešto su me minirali pa ću morati na neki drugi način da ubijem ovih nekoliko sati do polaska na put
za početak da prepišem sve treninge u sveščicu i excel pa polako

kad sam jutros birao cover za ovaj fb pejdž od bloga shvatio sam da mi za jedinicu treba samo jedna ulica po širini a za 2020 ću malo morati da se snađem, da razvučem grad u širinu, ili u nekom drugom gradu da to napišem, bumo vidli

a štos tiče opravdanja za ovaj konkretan blog, eto palo mi na pamet da vidim koja će mi apatin biti trka ove godine i ako nisam ništa omašio sledeća posle apatina će biti 30-ta


1.       novi sad
2.       jagodina
3.       kovačica
4.       beograd
5.       bečej
6.       sl. požega
7.       krašić
8.       banja luka
9.       križ
10.   jastrebarsko
11.   novi grad
12.   plitvice
13.   valjevo
14.   kula
15.   brčko
16.   struganik
17.   tuzla
18.   ugljevik
19.   kanjiža
20.   divčibare
21.   ruma
22.   šabac
23.   čačak
24.   varaždin
25.   ramska tvrđava
26.   rtanj
27.   kragujevac
28.   novi sad
29.   apatin

Nema komentara:

Objavi komentar