12 listopada 2019

propast

eto jednom neka nešto propadne i zbog drugih
jedan po jedan su svi odustali od grupne dužine/izleta/sunčanja pa više nisam ni imao razloga da se žrtvujem ni zbog čega i odem na trčanje samo da bih bio što manje odmoran na trci u nedelju
mislim kao da je neka trka ali ajd

taj Frtalj, bila mi je to prva trka ove godine nakon dva meseca bolesti i ležanja, mislim da sam imao 4'33'' prosek po kilometru, a sada sam u Kragujevcu pre nekoliko dana išao 4'17''/km tako da već imam neke brojke koje će mi pomoći da ne gledam u sat kao u staklenu kuglu i previše se nadam ovome ili onome

naravno da se forma menja, tojest ne forma nego stanje u kojem staneš na start trke ili početak treninga, pa je utoliko sve promenljivo, relativno promenljivo
sećam se da se ni u Kragujevcu nisam osećao nešto bogzna sveže a recimo sutra zaista neću imati razloga za tako nešto, po svakoj logici bih trebao da budem raspoložen za trčanje

biće zanimljivo poređenje sa Kragujevcem zato što sam tamo kukao na sivih +13 i jak hladan vetar no na kraju je ispalo da sam istrčao dobar prosek, u odnosu na sve prethodne jesenje trke
danas je najavljeno +26 a ja sam oduvek srao kako mi prija vrućina, e sad da li ću zbog toga što mi nešto prija istrčati brže ili sporije, videćemo mada ne uspevam vidim do kraja godine sebe kako trči brže od onog Kragujevca
to je bila taman brzina za polumaraton ispod 1h30 i maraton ispod 3h no to su pola klase odnosno klasa trkača iznad ovoga što trenutno predstavljam

još uvek nisam odlučio šta će da se događa vikend iza Apatina koji je iza ovog NS sutra, privlačila me je Podgorica zbog eventualnog svraćanja na more par dana pre ili posle maratona ali ni za to nisam baš naložen jer mi je Ljubljana privlačnija i onda će verovatno sve da propadne jer ću čekati zadnji dan da neko odustane od Ljubljane i ponudi broj na poklon a Marfi kaže da ako me je posrala ptica za Beogradski to treba da zapamtim jer se više nikada neće dogoditi a ne da se nadam da će mi besplatno last minute trčanje maratona postati tradicija

zanimljivost: dan nakon Ljubljane/Podgorice, u Valjevu bi trebala da se održi trka u čast osnivača srpskog olimpijskog pokreta, na 10km, tako da bi taj "utešni ponedeljak" uvek mogao da stoji kao poslednja mogućnost, koliko znam trka je uvek išla 28.10. bez obzira na dan u nedelji

elem današnji poluodmor je prošao na bicikli, tek koliko da shvatim koliko mi je i na bicikli sve teško jer sam zaista malo vozio ove godine i prosto me je strah da sednem na trkačku i pomirim se sa nekim smešnim prosekom na jednoj od uobičajenih staza za vožnju

trebalo bi jesenas i to preboleti očigledno, oduvek sam tvrdio da je kombinacija bicikle i trčanja bolja od samo trčanja čak i kada se o pripremi za maratone radi, iz prostog razloga što biciklom možeš da odeš i na trening od 5 sati što je na trčanju malo bolesno i povlači neke nepotrebne rizike, a jak tempo može da se vozi dva sata što je opet na trčanju nemoguće preko 20-30 minuta u komadu tako da...

Nema komentara:

Objavi komentar