27 listopada 2019

nije sve ali nikad nije sve

nije sve ispalo kako sam zamišljao ali to obično nema nikakve veze sa tim kako će se to zamišljanje odraziti na sutrašnji dan
neki okvirni plan je bio da odemo u ZOO pa u expo po startne pakete, odatle u neku sportsku radnju u kupovinu i na kraju da kroz Novo Mesto odem na neko brdašce i provedem se PRE GLAVNOG PROVODA jer što je sigurno, bolje vrabac u tanjiru nego noj u zoo vrtu
onda se naravno odužilo jedno pa drugo pa su upali radovi na autoputu koje sam primetio u odlasku za LJ pa smo se vraćali nešto malo okolo da bi izbegli sat čekanja u koloni i na kraju se dan završio sa šetnjicom umesto trčanjem, a u zadnja dva dana pred maraton sam ukupno nakupio kilometar i sto metara trčanja da isteram auto sa parkinga i odmah ga uteram nazad jer je toliki bio limit parkiranja
negde u međuprostoru velike i male kazaljke sam probao jedne pa druge patike neke Švecke firme na tankoj liniji između nikad čuo i mislim da sam čuo, i nakon što mi je jedan model bio uzan a dugačak, nešto poput adidas kalupa, drugi mi je legao ko pijanom još jedan vinjak i odmah sam ih uzeo, a pošto su bile na akciji 50% nisam žalio para :-P
nadam se da niko u mom selu nema takve inače sam džabe kupovao
rezervoar je napunjen oriđiđi slovenačkim Petrol banzinom pa ćemo da vidimo kako će se to odraziti na performanse mašine, to je kao kad kažu da im je na trčanju asfalt mekši od betona, jes zubima si probao pa si osetio razliku daj ne seri
elem nešto će se dogoditi a šta, nemam pojma
vidim da postoje zečevi za 3h, 3h15, 3h30, ali kao što sam rekao posle apatina, to su sve ćorava posla jer naići na okrepnu stanicu zajedno sa još 100 ljudi je recept for disaster, makar okrepe bile 50m dugačke kao što će verovatno biti i danas
a trčati u rulji pa na svaka 2.5km praviti ubrzanja da izađeš ispred gomile, i to je malo blesavo
otprilike je jedini plan da pratim pulseve jer nemam pojma koliko sam odmoran ni spreman, pa ako su u prvoj polovini preniski tim bolje, ako su previsoki gledaj šta ćeš ali tako moći nećeš
rezultat mi je zadnja stvar zaista, i to ne kažem kao oni što to uvek kažu, jedino mi je bitno da nakon toliko meseci istrčim 42 u komadu a da li će biti za 3h29 ili 3h49 svakako će biti dobro kao trening, e sad što bude jače to će biti bolji trening ali ako treba da bude jače, treba u zadnjih 10km a ne u prvih tako da je to isto ono što sam već rekao pominjući pulseve
obzirom da sam se prijavio 20h pred početak trke na broju mi ne piše ime pa sam morao nešto da stavim na taj prazan prostor, ukucao sam ime najokretnijeg od ljubimaca pa ako popušim na maratonu neka se ne nada večeri narednih 10 dana, znaće se ko je kriv
nek mi je saSrećom

Nema komentara:

Objavi komentar