23 studenoga 2020

devojke iliti slikovnica


nekad može biti i žena 40 godina i devojka 45 godina.
tako može biti i trčkaranje 5'/km i Trening 7'/km, 
i izlet 6'/km i Trka 8'/km, 
svašta se rodi u bljutavoj vodi društvenih mreža.
svi su trkači i sve su devojke.
oće to.


ne bi mačka bila mačka ako ti se ne bi posrala na glavu kad najmanje očekuješ.
sad bih ja da pišem blog ali mi non-stop zvrče notifikacije i nikako da se skoncentrišem na glupiranje, Lola je upravo stigla do 42 lajka, fale još samo ona tri iz Federacije:


mislim, iz Federacije.
hvala Marija na mimu:


kad smo već kod Marije, bilo je tu usputnih zajebancija i varijacija na Dodikovu temu:


možemo sad to da recikliramo unedogled.
PRIZNAJ Sale, KOLIKO SI PIVA POPIO???
42, i tri u Federaciji...


e ali danas sam čak mogao i pretrčati 42+3 kilometra, no baš tamo gde smo došli na prevoj asfaltirali su put i otišlo je 19 kamiona uzbrdo i šta će jadan insan, vratio se nazad u grad.
imate na Stravi dve aktivnosti, Odlazak na trasiranje, i Trasiranje Utrke Dana Zaljubljenih 2021, eno dokaza, ako laže bloger ne laže garmin, 11.5 plus 14km.

polagao sam velike nade u ovaj dan, otprilike sam polagao 42 nade i tri u Federaciji, ali šta ima veze, sutra je novi dan, a svaki novi dan nudi šarenije laži od prethodnog, pa šta drugo, nego da zagrizemo?

Nema komentara:

Objavi komentar