16 ožujka 2024

- jesi jea? - jea sam! - jeaaaa!!!!

jedna poprilično savršena desetka jutros
jedino zbog čega nije savršena je što mi je izašlo na 9.77km umesto baš na 10, da sam znao obrnuo bih negde na 2/3 kruga par puta oko velikog kružnog toka obzirom da u industrijskoj zoni uopšte nije bilo gužve (subota)

eh da, krenulo mi je fino, prosek tek malo iznad petice ali osećaj baš onako glagodan
ovo neću menjati, ne znam ni kako sam otkucao GLAGODAN ali eto, divno zvuči
i kad sam skrenuo na 2.2km makadama (to jest 1/4 od toga je bilo po travi prečicom) valjda sam počeo da pojačavam DA MI NE BI PAO PROSEK i tako sam stigao do 4'59'' u prvih 7km

naime na satu nemam trenutnu brzinu pošto je to ionako ne-baš-pretačno jer ume da vrljne i zbuni, nego mi stoji avg pace i onda to povremeno pogledam kako se kreće, dal umirem il oživljavam
i onda sam zastao da pomerim sa puta zgaženo kučence i zaboravio da stisnem pauzu i cvrc ode prosek na 5'03''

i onda sam malo dodao gaščić da mi u zadnja dva km nekako siđe ispod petice i voila' završio sam sa 4'59''/km
isprobao sam nove čarape, neke čobanske jako visoke koje podsećaju na one kompresione ali do pola visine, no i tu sam se zeznuo jer sam izabrao veličinu 43-46 obzirom da mi je obuća 45, e ali čarape su mi malko podugačke
otkud bi mi palo na pamet da u patike 45 treba da ubacim čarape 39-42 ???
napomena, marka je Puma
a uzeo sam samo tri pakovanja po tri para, dakle postao sam ponosna tetka Devet Jugovića Čarapića pogrešne veličine, mašala

obzirom da je trčanje bilo pre podneva, ulazi u prvu polovinu meseca Marta
kako je moguće da dve polovine ne budu jednake ako se već zovu Polovine?
pa eto, polovina Februara je imala 14.5 a polovina Marta 15.5 dana

Nema komentara:

Objavi komentar