02 ožujka 2024

veliki mislilac Antiša Zjec

mislio sam da sam umoran pa nisam ni ostavio biciklu na jednom od standardnih mesta gde to radim, nego sam samo produžio dalje umesto da trčim.
i napravio city bike-om krug od 20-ak km po bregama oko grada, i da vidiš čuda izgleda da nisam bio naročito umoran jer sam bez po muke uzišao i gde sam mislio da neće moći, pa sam izgleda morao i da trčim.
ali nisam.

subotom nemamo pauzu na poslu jer radimo kraće, a dan se valjda dovoljno produžio jer ako garmin kaže da sunce zalazi u 17:27 to bi trebalo da znači da će u sunčanim danima da se lepo vidi negde do 18h, što je već ihahaj produženi dan u odnosu na prosečan zimski.
ovo februarsko leto je bogom dano za treniranje pa bi i to trebalo iskoristiti.

nisam ni stigao da pogledam koliki mi je cilj za mart, ko zna koliko li sam pretrčao prošle godine.
znam da sam u aprilu pretrčao nešto mnogo, i toga se već pomalo plašim :-)
ovo "cilj" za mart zvuči smešno kao u lidl aplikaciji, vaši ciljevi haha, nakon 10 hiljada dobijete bavarsku perecu za 1 dinar, a nakon 15 čokoladu sa karamelom ili sok od breskve.

Nema komentara:

Objavi komentar