27 ožujka 2024

kratka devetka

sad ću da pitam chatGPT da li postoji neki metak koji se zove kratka devetka, obzirom da mi se čini da postoji nešto što se zove duga devetka.
...
...
NEMA
devetka je kaže, kalibar, a duga znači da umesto normalnog metka onaj deo gde je barut bude produžen, i još kaže da se to zove parabellum.
... 
... 
Naziv "Parabellum" potječe iz latinskog izraza "Si vis pacem, para bellum", što znači "Ako želiš mir, pripremi se za rat".
da li da mu verujem, nemam pojma, znam nešto latinskog ali uglavnom vezano za goblene i heklanje, slabo sam se sa ratovima družio.

elem sinoć i noćas su me bolele noge od onih skoro 4 sata na bicikli, pa sam zamislio jako lagano trčanje jutros.
ostavio biciklu i Lolu u Lidlu pa produžio dalje.
mnogo mi znači kada na trčanje krećem sa nekog neuobičajenog mesta, pa makar bilo na samo kilometar od kuće.
nekako osvežava, prkosi monotoniji.

4km pretežno uzbrdo pa 5km pretežno nizbrdo, bezbolno i ugodno.
ko bi rekao da ovakvom sangviniku može prijati laganini ritam.
stigao sam do 158km u martu, fali mi još 15 do 173 (prvi plan) 
ako bih bio konzistentan mogao bih do kraja meseca da stignem i do 200km jer mi tih 42 ne bi bio problem da rasporedim u 4 jutra.
bumo vidli, inspiracija je nepredvidiva živuljka, zato je tako i nazvana.

Nema komentara:

Objavi komentar