01 ožujka 2024

hrvatski bog Mars

Mars je planeta koja u astrologiji predstavlja početak, entuzijazam, energiju, fizičku snagu, vitalnost, ponos, hrabrost, žestinu, strast, želju, akciju, agresivnost, bes... Mars ukazuje i na preduzimljivost i na preuzimanje inicijative kako bi stvari krenule da se dešavaju.

tako sam ja utrčao u mart kao da sam pao s Marsa, divljački moćno i ubitačno.
new balance minimus koje sam kupio samo zato jer je Krupicka trčao u njima, pa ko velim vidla žaba da se konji jašu pa i ona stavila sedlo na leđa.

ovo je bilo drugo od trčanja "kao u starim danima" gde trčim apsolutno SVE, bez obzira na nagib i podlogu.
i uz njive i niz livade i niz šumu i uz kamenjare, prečicama kuda nema puteva nego samo po azimutu od tačke a do tačke đ i rokaj.

izašlo mi je malo preko 10km i prosek oko šestice, da sam pet kila lakši bio bi i prosek bliže onom "u starim danima" no šta je tu je, pivo je izgleda preveliki izazov kojem je teško odupreti se.
a uz pivo može i malo pečenja jelte.

Nema komentara:

Objavi komentar