29 veljače 2024

na jedvite jade

šta je to jedvit Jad, i da li je dvit jad dvostruko veći?
što bi rekli englezi yadda yadda, ili crnogorci viđu jada

ukratko stvari stoje ovako
juče popodne sam uspeo da premašim i sebe i februar 2023. tako što sam na yedvitte yadde pretrčao nekih 5.6km koje sam upisao kao 6 jelte, i tako sam stigao do 167, što znači da je cilj iz 2023. premašen (tada sam imao 165)

no tih 165 je prošle godine značilo 165/28=5.893 km po danu,
a sada bi ako danas ne otrčim ništa ovih 166.6/29 bilo 5.745 km po danu, što mu opet dođe nekakav poraz
tako da danas MORAM pretrčat još koliko mi fali, 4km, da bih tako stigao do 171/29=5.896 km 

yesssssssssss
čitavih 3m po danu više
mali korak za čovečanstvo
doduše moram 4.4km da bih nadoknadio onu krađu od juče kada sam lagodno zaokružio
štaviše kad već izađem napolje (za 5 minuta) kontam da će mi se ambicije uvećati, možda stignem i do 6.4, ko će ga znati

APDEJT APDEJT ČUJTE I POČUJTE

ipak je ispalo 5.4km, 
dok sam prolazio pored stadiona dunulo mi je da uradim neku dijagonalicu pa sam nekako "odradio" dvadesetak a prosek od 3'50''/km po džombastoj travi u ravnim patikama koje se klizaju ne govori mnogo više od hiljadu reči

tako sam u februaru 2024. pretrčao 38 metara po danu više nego 2023.

Nema komentara:

Objavi komentar