26 veljače 2024

oče, oprosti, trčao sam

bogme gusto
kao agregatno stanje, imaš tečno, imaš gusto, imaš čvrsto
ko o čemu ja o govnima, ali dobro, guglaćemo odakle to dolazi
kažu kad sanjaš govna da govna znače pare, i tako ja celog života sanjao govna pa ništa
ništa jahta ništa vila u monte karlu ništa gibson ništa harli dejvidson, ništa bato

ne smem ni da sabiram, juče sam pisao ali sam srećom zaboravio pa tako nemam pojma koliko su ovih jutrošnjih 11km optimistični glede mesečnog bilansa
mislim da popodne neću trčat u pauzi posla, najavili +20 kao i juče, ubilo se za biciklu

čak sam i jutros kad sam krenuo na +9 mislio da sam se dobro obukao, i nakon 8km kad sam stigao do male akumulacije gore u bregama, rekoh ladno bih se skinuo go i tako trčao nazad kući
pa sam otišao lagaaaano peške uspon na brdo iza kojeg me je opet čekao grad u smogu
pa sam odozgo strčao, e nizbrdo mi nije bilo pretoplo

na žel. stanici naiđem na ovog druga koji oganizuje te trekinge po brdima, čeka voz za jug da bi tamo opalio neki hajk
utom na razglasu kažu da voz kasni 80 minuta (!) pa je dotrčao sa mnom nazad u grad
ionako je bio u jakni, rekoh ovo ti je dar sa neba, što je voz negde zalutao, inače bi umro gore na suncu na +20 tako obučen u debelim pantalonama
jel ispod imaš neke lepe bokserice, usput sam ga pitao, pa rekoh možda ipak da sačekaš voz, a meni daj jaknu i pantalone da odnesem kući

Nema komentara:

Objavi komentar