28 veljače 2024

šarene pilule za li lu le

hteo sam naslov DVE PILULE ali mislim da sam ga već prečesto rabio
juče mi na tastaturi nisu radili ertz, a danas mi ne rade uiop
pa sad imam dve tastature, staru veličine teretnog voza koja klopara kao da se sapliće na svakom koraku, i ovu noviju nemu, tihu, ali zaboravnu

eto
juče je ipak ispalo kao u najavi, ali puno bolje
iz lidla juriš najbližom uzbrdicom koja je prvo ulica pa je posle par km lep širok makadam kroz šumu i na kraju se pretvori u kolski strm i grbav put kojim i traktori jedva prolaze, naročito kada uraste u korov pa se suzi na pola metra

no ja sam samo pičio do vrha tog pristojnog puta, svo vreme začuđen kako mi tako dobro ide jer sam držao tek nešto malo preko petice po km
u jednom trenu sam hteo da zastanem jer mi je bilo pomalo poteško no rekoh napraviću segment na stravi pa da se ne obrukam

gore navr brda ima jedan napušteni kućerak i pored njega klupa i sto od dasaka, sa pogledom na šabački magistralni put koji ide po paralelnom brdu
tu sam malo zastao, tj zaseo, pa napravio pauzu

nakon toga se sjurio nazad ka lidlu gde mi je bila bicikla, 
kao što sam uzbrdo držao malo preko petice, nizbrdo sam malo preko četvorke
uzeo sam one mizuno wave sky, mekane su i one, ne mogu se požaliti
    
jutros opet u njima, 
sada 9km a juče sam imao 8km (4 up i 4 down)
danas sam pak imao 4.5 + 4.5km, A EVO I ZAŠTO

naime negde u najdaljoj tački sam zastao da se istegnem i u trenu izgubio svaku motivaciju da više trčim
rekoh ajd vratiću se kući prugom pored ind. zone, lagano pjehe od pravca beograda
i nakon parsto metara spazim neke silne radove i skontam da je cela ex-fabrika Srbijanka isparcelisana i tu se pravi desetak raznih firmi i pogona

malo sam zavirivao malo protrčavao, i kroz jedno od naselja zatvorio krug, tako da mi se motivacija nenadano vratila pa sam ipak nakupio pristojan broj km za jedan bezvoljan trening

Nema komentara:

Objavi komentar