16 veljače 2024

šta nosi dan, a šta noć???

mislim da je odgovor jednostavan, pod uslovom da ne živiš u polarnom krugu.
dan uglavnom donese svetlost, a noć donese mrak.
nakon tog prosvetljenja (jer ipak je petak prepodne) mogu da nastavim dalje u svetlost.
došlo je lepo vreme, lepo vreme me mami na biciklu, i tak.
trčanje pati.
tojest patim ja što ne trčim.
mogao bih ali eto.
stigao sam juče do 84km od 165 koliko sam imao prošlog februara.
ali prošli februar je imao 28 dana, dakle 165/28=5.9 sunce ti ni 6km dnevno
kako to zvuči malo
pa onda tih 5.9x29=171, eto koliko bih morao da pretrčim do kraja meseca.
dakle tu sam negde oko pola.
jer je pola meseca prošlo juče u podne, 14.5 + 14.5 = 29
pa ti vidi.
jutros opet alergija, nisam smeo napolje, nego usisavao po kući da smanjim količinu prašine na minimum.
u pauzi posla bumo vidli, ili na kratko trčanje ili na kratak bajk.
sunce i +13, šesnaestog u veljači.

Nema komentara:

Objavi komentar