27 veljače 2024

utrčati u dan, kakav opak plan

noćas je bio pun mesec, ili tu negde 95%, nisam baš zagledao
primetio sam ga slučajno jer me je probudila alergija, pa dok sam šetao po kući da nađem na kojem radijatoru spava mačka, vidim neko čudno svetlo
došli vanzemaljci, rekoh
kad ono mesec, pun ko kufer, što bi reko miki solus

i rekoh, sad ću da odem na trčanje, ovako po mesečini
od dva do tri noću,baš bi bila fora
i toliko mi se svidelo da sam nastavio o tome još dugo da razmišljam, 
dok nisam opet zaspao
tako da je od bloga ostao samo naslov (vidi gore)

danas za promenu neću na trčanje pa sav znojav u lidl, nego ćemo zajedno do lidla, pa ćemo da kupimo šta treba i onda će lola to, pola u korpi pola u bisagama, da dopelja kući, a ja ću tek onda na trčanje
mislim da je to bolja kombinacija

štaviše možda ni ne odem biciklom do/od lidla nego otrčim tih 1300m do tamo jer se neću od tolicno pregrejati, pa mi se tako otvaraju neke mogućnosti da odem na severno brdo (od grada) i napravim neki krug sa kojeg bih se direktno spustio kući a ne opet pred lidl

nisam rekao da sam juče trčao sa slušalicama, eto za promenu
pustim sa bandcamp-a neki album i udri
kad naiđe pesma sa dobrim brojem beats/min onda dignem kadencu na 186 i tako trčim tri minuta dok traje i ritam, pa malo predahnem
posle sam nakon post-rocka pustio neki dream pop jer mi je postala vrućina
trčao u hokama clifton, mekane su i na nizbrdici možeš da bodeš petama u asfalt koliko hoćeš, čak je i užitak

februar je stigao do 144 a treba mi 166, imam tri dana za 22km, valjda uspem
uz ovakve brojke nije ni čudo što mi kilaža stoji na onih 250kg viška

Nema komentara:

Objavi komentar