20 veljače 2024

creva i gliste

nisam dobio gliste u crevima nego sam iz lidla doneo one trake za vežbanje, dve tanke a dugačke i dve malo kraće i dosta jače, pa sad to kad na poslu imam pauzu, umesto da gledam šta ima novo na društvenim mrežama (NIŠTA!) ja to malo razvlačim kao crevca.
a trake zovem siva glista plava glista roza glista i tako.
možda ojačam pa kad mi iz ramena i lakta krene jači zamah, i noge će se brže okretati.

jutros malo jače i duže trčanje no opet sam zakasnio na posao.
biciklom do lidla pa šuškavac u bisagu pa zaključao biciklu tako što proturim sajlu preko bisage i gepeka, pa odmah sa starta dupke uzbrdo.
prema vetru a dalje od smoga kojeg i nije bilo naročito mnogo ali i od toga je puno bolje NIMALO.

nakon prevoja ka zapadu sam se sjurio u rupčagu i ustrčao uz jedan od najstrmijih puteljaka u kraju, moram i tu napraviti segment na stravi.
za onaj neki dan kada se vratim trčanju pa i na stravi postanem bilo šta više od Ničeg.
devet km i malko, pa striptiz pred lidlom pored bicikle, skini majicu dugih rukava, skini ispod nje onu znojavu, pa obuci ovu koja je bila spolja, pa preko nje šuškavac.
usput prebacivanje aktivnosti na telefon dok sa čela kaplje znoj, pa nakon par minuta kad se malo ohladim svečani ulazak u lidl.

sprint biciklom po gradu sa prepunom korpom i bisagom na gepeku, jer nema ništa uzbudljivije od vožnje po vetru dok su ti gaće i sve na tebi vlažno i u trenu ledeno.
pa šta, i pola redklif je posle trčanja ležala u kadi punoj ledene vode.
samo da od toga ne počnem "kljucati" kao i ona.

Nema komentara:

Objavi komentar