02 veljače 2024

bos po ledu

to je umesto onog bos po trnju.
mada sam i trn našao u đonu kad sam se vratio kući, A EVO I ZAŠTO.
(il si bos il si hadžija, dakle bos po trnju a hadžija po ledu.
taman sam se juče oprostio od leda kad CVRC.

po gradu blato, neka braon voda, neki užas.
pa kad se čobani parkiraju po travnatim površinama i još između dve zgrade fijuuuu opiče prečicom, i iznose zemlju na ulice, bukvalno smo ko mongolija.)

sad ovde nastavljamo o onom ZAŠTO
prva dva kilometra sve oke, trčim čak i brže od očekivanog, kilometar lagano uzvodno ispod pet minuta, odlično!
i odjednom, kako je noćas poprskala kišica, asfaltić je ostao vlažan, a dunuo neki leden vetar (a i tlo je verovatno hladno) naleteh na led.
dakle bukvalno je sve led, od bankine do bankine.
a gde ćeš po kamenčićima u hokama, STRAŠNO!!!

i tu negde nakon 4km stanem, razmislim, nekako se otklizam još 300m uzbrdo do prvog skretanja i pobegnem na zemljani put.
sledećih 500m traktorskim tragovima nabadajući kao balerina da ne isprljam patike, izađem u selo i zatvorim krug gore po brdskom širokom asfaltu.
nizbrdo sam namazao da vidim koliko mogu da spustim prosek i bogme saišo je na 4'44'', veri fajn.
total 10km.
naravno da nisam proverio februar 2023. no kako sam krenuo, ovoliko sigurno nisam trčao.
a i ovaj ima 29 dana, namig namyg.

Nema komentara:

Objavi komentar