23 veljače 2024

ko bi reko, još pet sam ušteko

oću stići neću stići oću stići oću
rekoh od svega pomalo
malo biciklom do lidla, nestalo kajzerica rustičnih
još nešto nakupovao na brzaka, iskoristio par kupona
uzeo sam još jednu aku lampicu, neku malo manju i zgodnu za poneti
bum je testiral po tunelima letos

e a kad sam vezao bicikl pony (što ga Milijana gony) ispred lidla,
rekoh tri dana sam džandžio, pa može i neka promena.
da jednom i meni zapadne kraći i mekši.
trening, mislio sam naravno

no di ću šta ću svuda mi dosadno pa opet odem uzbrdo i napravim neku osmicu
ispadne mi 5km, jer toliko sam negde i imao slobodnog vremena
pa juriš u kupovinu i juriš biciklom kući
pošto sam u zadnjih par dana oprao dva para patika, rekoh daj neke sledeće
pa uzmem mizuno one bele i mekane

IMA TA FORA S PATIKAMA
dok su nove, a nove zovem sve do 800-1000km, sve ih nekako štedim
ne bi ih prao, ne znam ni zašto
kao nešto će im se desiti
i operem ih po pravilu (svake patike) možda dva ili tri puta u tom prvom periodu
e kad jednom pomislim da "više nisu nove", onda krenem da ih rabim
pa po kiši pa po blatu, bljuzga, hajk 'n' run, i slično
i onda ih u sledećih 300km operem deset puta
I NIŠTA IM SE NE DOGODI
namerno ih sušim na vrelom radijatoru da bi se razlepile, ma jok
sve bih da ih bacim, i nikako

i onda se pitam, ako ama baš svake patike mogu da izdže minimum 20 pranja, a ako mogu 20 mogu sigurno i 50, zašto ih onda čuvam od te opasnosti pa ih za vreme najboljih dana operem samo par puta???
i tako praktično celog života trčim ili u novim ali prljavim patikama, ili u starim a čistim :-)
dobro je da sam to primetio dok još nije kasno.
tek sam pretrčao nekih 70-ak hiljada km u životu, a planiram još uvr glave desetak
eto vidiš da je na vreme

Nema komentara:

Objavi komentar