19 veljače 2024

đavoli i vrazi

nakon tumaruckanja po parku i naokolo sam okrenuo nazad kući, rekoh imam oko 4km pa ću lako nadoknaditi oko tržnog centra ako mi pofali do 8km.
tu preko puta Doma Kulture primetim da mi na satu piše 6.66km pa rekoh sad ću ja ovo da slikam, kao da imam 13 godina pa me takve stvari oduševljavaju.
no prvo krenem da se istežem malo, da se razgibavam, već postaje toplo jer kad kreneš na +2 onda ti nakon pola sata trčanja i sunčanih +5 deluje pretoplo.
nastavim da posmatram neke pse lutalice koji se igraju pored reke, krenem preko pijace pa ću rekoh kad izađem sa druge strane da nastavim trčanje.
utom me pozove Lola od zubara i kaže da stiže kući, ja pak skontam da sam već na 700m od kuće i obračunam da mi je to taman minuta da mi se telo malo rashladi posle trčanja da ne uletim u kuću zaduvan i zapuhan.
prebacim ацтивити sa sata na telefon, zaboravio da slikam onih 6.66 i kad je sa garmina preskočilo na stravu, piše 6.65km.
ETO TI GA SAD.
stigao mi je i treći kačket puma koji uopšte ne izgleda kao na slici no šta je tu je, barem su ona dva nike odlična.
i uz kačket su mi stigle i žute hoke u kojima upravo stojim na poslu pored laptopa kao za šankom i divim im se ovako sa visine.

Nema komentara:

Objavi komentar