26 ožujka 2024

prva poštena biciklijada ove godine (ako neku nisam zaboravio)

jutros prvo šetnja sa psima i to do kraja nasipa i nazad, čitavih 5.5km
pa onda biciklicama na groblje, Lolinoj mami je danas godišnjica
nismo otvarali lokal danas, pauziramo
lep sunčan dan sa najavom sve više oblaka popodne, ali kao piše suvo :-/

malo sam čistio biciklu, malo užinica ovo ono i nekako prođe par sati pa i nisam baš prerano krenuo
ali taman je otoplilo
termometar na terasi kaže +18 ali njega sunce malo ugreje i terasa je uvek mlaka, u aplikaciji piše da je +14, kome verovati?
obukao sam dugačko ipak, da se ne kuresam odmah kako je došlo proleće
ako mi bude toplo uvek mogu da usporim, ali ako bi mi bilo hladno možda ne bih imao dovoljno snage da ubrzavam 4-5 sati
plan je naime bio da navrtim oko 100-tke, a krenuo sam mtb-om koji je dosta sporiji od trkačke

ubacio sam i nešto malo makadama, neke prečice koje jesu asfaltne ali su suviše uski putevi i uvek preti da neki lokalac izleti iz krivine pa mi je sigurnije kad imam disk kočnice i široke gume kojima možeš bez problema da izletiš na bankinu
srećom prođe vožnja bez interventnih zahvata te prirode

već oko pola je krenulo da se naoblačuje i da se okreće vetar, tako da sam negde oko 50-og kilometra odlučio da odem kući najkraćim putem, umesto da mozgam neke dodatke da bih natukao do stotke
i eto, negde na 5-6km od kuće je već krenula rosulja, a kako sam ušao u kuću i seo da ručam (direkt za sto onako umoran i gladan, pre tuširanja, samo sam na stolicu prostro letak iz Lidla da ne sednem dupetom tj bickama  vlažnim od znoja) krenuo je i pljusak
ispadoh pametan što sam skratio, biće dana za stotke

Nema komentara:

Objavi komentar