25 ožujka 2024

video sam cica macu!

jedan onako pristojan dan na trčanju
pitao sam Šefa ima li šanse da ove godine Beogradski opet bude Državno, rekao mi je "trebalo bi!"
i sad ja razmišljam, ako bih malo više trčao, ne bi bilo zgoreg
pa sam nakon jučerašnjih 7 po kišici jutros otrčao deset po suncu
krenuo na zuubatih +8 u onoj "tehničkoj" duskerici za trčanje iz Lidla, rekog biće mi taman

prvih pet minuta mi je bilo malo friško, što bi rekao Vištica ako ti je prva dva kilometra malo hladno to znači da si se taman obukao, no drugih deset minuta crkoh od vrućine jer je bio vetar u leđa a sunce prži li prži
i povratku beše taman iako je otoplilo ali sam se vraćao ka vetru, glavno da sam preživeo onaj hladno-topli početak

prosek 5'18'' no nisam ništa forsirao, onako najobičniji tempić, polutempić štaviše
trčao u mizuno vawe ili wave nikako da zapamtim, sky 6 šta god to značilo
mekane su ali nekako krute, možda su bolje za kišu i još hladnije vreme
mada su bele pa i nisu baš za prljanje, nekako su mi nedokučive

stigao sam na 149km u martu što je isto kao i prošle godine, ali ako ću da teram januar 171 februar 172 mart 173 onda mi fali još 24km do kraja meseca, a imam još šest dana fore, tačnije pet jer ću sutra na biciklu
tako da ako mi se ukaže prilika, preteraću preko tih 173, bitnije mi je da se više pretrči nego da se igram brojkama

Nema komentara:

Objavi komentar