22 travnja 2022

od putića dva izvora

pa ovako, 
u dva dana dva totalno (potpuno) različita izleta, 
A EVO I KAKVA:
juče predugačak hajk sa potrčkavanjima
trebao sam ići mtb-om
POUČNA GREŠKA
da sam malo vozio (asfaltom) malo gurao (šumom) stigao bih i brže, odnosno za isto vreme bih stigao dalje, a onda bih na vrhu brda imao biciklu da se za pola sata spustim u grad
ovako sam na pola vrha brda morao da okrenem nazad jer je peške u odnosu na mtb 5-10 puta sporije
već sam ranije pravio takve greške, juče sam čak bio i obučen malo toplije za biciklu pa sam se pitao šta će mi 3/4 nogavice na +18°

danas pak mtb vožnja sa pogledom u nebo
(svaka blesa gleda u nebesa)
nisam hteo kramponke pa sam uzeo mtb sa blagom šarom, tzv letnje gume
u gradu je bio haos zbog Velikog Petka, na većim cestama takođe, ali po seoskim putevima skoro nikog
baš dan za uživanje, ili dan za pakao, zavisi koliko si pametan
a ja sam bio pametan jelte
e onda su naišli oblaci
pa sam malo skrenuo
tu sam se provukao jednim makadamom bez problema
postoje dve vrste makadama u ovo doba godine
oni koji nisu "popravljani", oni su glatki, natabani, sa velikim rupama, i bolji za biciklu jer šta ti je problem krivudati oko rupetina
postoje i oni koji su presvučeni novim slojem kamenja, ah kako to pristojno zvuči
a u stvarnosti nemaš onolike nego malo manje rupe, i odskačeš i klizaš po kamenju na sve strane jer nemaš gume širine onih na autu ili kamionu

obzirom da sam natrefio da svi makadami pripadaju onoj prvoj grupi, lepo sam prošao
dakle osim biti pametan nije loše ni biti rođen pod srećnom zvezdom
za vikend opet šarena najava, subota sa više sunca ali temperaturama ispod 20, nedelja oko 24 ali oblačna, iskreno menjao bih ta dva za jedan sunčan dan od 24 i za jedan dan snega, pa barem da znam da će jedan biti savršen, ovako pfffff, bumo vidli

Nema komentara:

Objavi komentar