23 travnja 2022

na istoku ništa novo

još jedna vožnja da se popuni slobodno vreme, nije baš da je sve savršeno ali obzirom koliko svašta može da bude gore, nerazumno je prigovarati da je moglo i bolje.
praktično je ceo dan prošao u leru jer sam mozgao šta bi moglo da se uradi u nedelju, a da nije povezano sa nekakvim silnim gužvama jer se radi o pravoslavnom uskrsu.
pa sam nešto i smislio.
jedino ne znam kako u jedan podugačak hajk da ubacim nešto trčanja, valjda smislim i to do sutra.
uostalom, dovoljno je za početak i samo ispitati određeni teren, pa je posle lako dodavati delove treka/putanje.
imam povelike planove za leto, da mtb-om presečem venac planina putem kojim nikada još nisam prošao jer mi je pomalo podalek, i stoga mi je dosta važno da nekoliko puta odem u izvidnicu na tu stranu, pa eto gde ćeš bolje prilike od praznika.
trčanje mi je negde poput ovih patika na slici, no i to će se valjda popraviti jer su prošli skoro svi radovi oko kuće i nakon praznika (prvomajskih) ću biti dosta odmorniji.



Nema komentara:

Objavi komentar