12 travnja 2022

brus valter brani sarajevo

krenuo sam prema sarajevu ali nisam stigao dalje od 25km u tom pravcu, pa sam onda zaokrenuo ka skoplju.
ideja je bila da biciklom odem do tog sela pod planinama pa da tuda malo potrčim, i vratim se biciklom, no dok sam došao do tamo shvatio sam da uopšte nisam toliko odmoran da bi to trčanje ličilo na išta pa sam samo nastavio biciklom u polukrug bez ambicija da se penjem previsoko jer se po brdima video sneg.
stigao sam valjda najviše do 650m nadmorske.
gornji deo puteva je delimično pod nekom nenormalno drndavom kaldrmom od šiljatog kamenja a delimično pod baruštinama i blatom no nekako sam uspeo da preguram biciklu preko svih prepreka, uključujući i poteljak prepun granja i trnja.

poslednji deo od par kilometara je (kad pre?) već prevučen rizlom/tucanikom i delimično poravnat, ali bi mi sve ipak bilo bolje da sam pošao u sprintericama i mtb-om koji ima amortizere i kramponke, a ne varijantom city-bikea kojem sam na poslednjoj raskrsnici pred izlazak iz grada naduvao gume do daske, da bi mi bilo što lakše da vozim po asfaltu.
pa sam po kamenju prošao kao po trnju, odnosno kao po kamenju.
nakon tog izleta sam se vratio na drugi asfalt koji dolazi od višegrada i dozujao nazad kući.
i tak.

fale mi utrke da se motivišem da malo potrčim, ovako se osećam kao kažnjen kad treba da trčim, džabe što su mi stigle patike.
dakle doslovno su mi SVE stare dotrajale osim jednih, i sve to treba ubrzo pobacati (još jedno trčanje po kiši, i još jedno po blatu, i još jedna treking liga, i još jedno poslednje po pljusku) a poterala me sreća da znam šta treba da naručim pa su mi tako danas stigle i jedne asics kod kojih nemam dileme s veličinom pa sam ih bezbrižno odabrao.

radi se o nekom najlakšem modelu za road-to-trail i iako imaju neke manijačke krampone odozdo uopšte ne deluju kao trail obuća poput većine salomonki, a jednako su i lagane, kao najobičnije road patike. nikada nisam imao ovako lagane off-road patike, uglavnom su se sve kretale između 350 i 400g. ovde je leva 293 a desna 288, verovatno zbog količine lepka. jedino ostaje pitanje da li će se prvo razlepiti leva zbog viška ili desna zbog manjka.

čim sam ispratio kurira pogledom niz ulicu odmah sam ih probao i potvrdio da mi je broj savršen, a čim sam to utvrdio odmah sam ustrčao uz stepenice i upalio kompjuter te naručio još jedne koje sam merkao prethodnih dana.
ove su pak sušta suprotnost, imao sam ds trainer 22 a ovo će biti 25, i mislim da ću uvođenjem njih kao brzih laganih patika za 10-21km trke, ubaciti u rotaciju za trening trenutne race flats brooks asteria, pa ću tako opet imati nekoliko opcija za rotaciju već prema podlozi i temperaturi na trčanju.