02 travnja 2022

fajl to fajl

stoji mi da je app suunto povezana sa app strava i da mi se automatski sve prebacuje nakon završene aktivnosti ali cvrc Lepojka tamo nema ničeg, što je u biti bolja kombinacija.
ovako sam sa telefona sačuvao .fit fajl, pa ga mesindžerom poslao samog sebi, pa otvorio u kompjuteru pa skinuo taj fajl i postavio ga na stravu kao manual activity -> add file, i sada nema grešaka već je sve isto kao i u suunto app.
a kad mi je prebacivalo automaцki, dolazilo je do grešaka sa daljinama brzinama i svim i svačim pa se dobila opšta papazjanija od grafikona.

još uvek sam pod utiskom toga kako mi je naletela inspiracija kada sam... prijehavši u zagreb zadovoljstva svega rad na prazan teren pomoćni naletio sam tad, i nešto mi je dunulo i rekoh daj da otrčim koji metar i na kraju sam nekom silom volje (koju inače nemam) odradio najdužu varijantu tog treninga i ponovo postao trkač od krvi i mesa. i slanine.
biće to fina uvertira za predstojeći mini period tzv lošeg vremena a koliko vidim već od sredine sledeće nedelje opet dolaze pristojne temperature za biciklu/bicikle.


danas je na rasporedu treking liga na vršačkom bregu, to je jedno čudno brdo koje tako štrči u ravnici i samo smo jednom bili tamo i nismo se nešto naročito proveli.
postoji srednja staza od tačno 21km i to mi je bilo posebno simpatično no sve do jutros nisam imao pojma ni da li je to ovog ili idućeg vikenda, kao ni kakvo će biti vreme jer mi ne pada na pamet da ginem i klizam se uz/niz 30% planinarske staze po kiši.
tako da, dok sam skontao da je to već došlo, evo ga samo što nije prošlo.
nema veze.
predalek je put a benzin sve skuplji, da je nešto vredno truda i novca pa hajde ali baš mi nije event nešto što se ne sme propustiti.
valjda je u Iloku polumaraton ovog vikenda, mrzi me da guglam.

iduće nedelje je trka na 5/10km u Bečeju, i ta staza mi se uvek dopadala i trčao sam tamo valjda dva puta a možda i tri, nemam pojma, videću hoće li biti koji broj viška.
dan nakon bečeja je u pančevu brevet od 200km što je u principu ništa drugo do zajednička vožnja/trening već ko se s kim udruži u grupe prema brzini i po tome da li će doći trkačkom biciklom ili mtb-om, nisam ni u to siguran koliko me zanima obzirom da se radi o barem 8 sati okretanja pedala, hm.
zanimljivo je svakako i na neki način izazov posle toliko godina opet odvrteti dvestotku.

Nema komentara:

Objavi komentar