20 travnja 2022

plan uspeo, pacijent preživeo

ukratko, 5+6+10=21km, uspeo sam da na rođendan pređem dužinu polumaratona

malo manje ukratko, 5.00km ujutru, 6.12km popodne, i 10.03km predveče, total 21,150m, za ukupno 1h58'.

još malo manje ukratko, ujutru sam trčao kroz grad, ulicama i trotoarima, popodne sam trčao hard core trail kroz lišće i šiblje i usput osvojio jedan segment na stravi, predveče sam trčao kroz predgrađe industrijske zone više-manje bez previše ometanja od strane vozača.

- još mnogo manje ukratko, ujutru sam (kao što sam već napisao) trčao u novim NB patikama, koje su onako podosta glomazne i patofnaste, nekako sam se osećao nezgrapno u njima ali pretpostavljam da je sve stvar navike. već im vidim namenu nakon što se rešim ova 3-4 para obuće koji su u sumraku života. 
- popodne sam trčao u asics fuji lite koje imaju oznaku street-to-trail i za razliku od salomonki koje su potpuno zakazale jer su bile klizave na trailu a preteške i krute na cesti, ove Fuji su mi se dopale i u šumi jer imaju dobar hvat/grip a posebno i neočekivano na asfaltu jer mi je na tom kratkom glatkom delu delovalo da bih mogao u njima i maraton da trčim što je totalno besmislena ideja koja mi nikada ranije nije ni mogla pasti na pamet. svaka preporuka! 
- predveče sam pak trčao u trećem rođendanskom poklonu, u ds trainer 25, koje su pak dosta manje vazdušaste pod nogama od gornja dva modela ali to ničemu ne smeta, prosto trčiš i iako sam mislio da sam umoran i nećkao se da li da odustanem od tog trećeg trčanja, prošlo mi je najbezbolnije i nepunih sat vremena sam imao osećaj da trčim barem 20 sec/km sporije pa sam baš zbog tog neočekivanog užitka produžio sa zamišljenih 5-6-7-8km skroz do 10 da bih dopunio do polumaratona.

tako sam od početka godine šarenolikim i lepršavim variranjem bicikle i trčanja došao do smešne situacije da sam u januaru pretrčao 235km, u februaru 84, u martu 206, a sada u aprilu sam stigao do 97km i opet evo kako izgleda kada iz excela prekopiram 4 polja brojeva u bloger, dobijem sliku/image!


od ovoga sam 51km pretrčao u zadnja 4 dana a u prethodnih 15 tj u prvoj polovini meseca samo 46km što opet govori o tome koliko mi je lepo (zadnjih dana loše) vreme određivalo hoću li na kotače ili pjehe.
kiša se nastavlja, trčanje nastavlja kontraofanzivu, jutros opet moram kroz grad 6km da uzmem dve inekcije od veterinara za psa koji ima probleme sa varenjem, eto mog futinga za celi tjedan :-/ 

Nema komentara:

Objavi komentar