30 travnja 2022

RIP april travanj

sve sam konce pogubio, 
dajte mi opet par dana da se saberem.
vidiš ti to, 
kad neko kaže da hoće da se sabere, 
to znači da se pre toga ODUZEO.
a što si se oduzeo burazeru, 
reci ti to nama, ha?
rupa u nozi stoji, 
noga mi je bušna 
(a kofa je bušna jebušna jebušna majstore moj, 
hah ko se seća tog songa još???)
mada sve ipak ide nabolje, 
leeeeepo vidim da ide, 
da neće biti amputacije, 
čekamo Maj a u maju ću imati i levu i desnu.
nogu.
118km trčanja je ipak više od februarskih 84, a samo je polovina od januarskog rekorda (235), pa vi vidite šta ćete sa tim brojkama.
prošle godine sam postigao lični (najgori) u maratonu od 3h50, doduše trebao bih da proverim onaj prvi sljemenski da nisam možda zakucao i preko toga, a kako stoje stvari, ako neko bude poklanjao broj u naredna dva tjedna, možda zakucam i novi lični na beograckom, huh.

Nema komentara:

Objavi komentar