30 studenoga 2016

27

izgleda da će mi ovo biti 27-mi blog u ovih 30 dana novembra
novembar baj baj, taraba/ljestve/#

nemam sad popunjen excel da bih se razmetao brojkama,
a one su uvek iste, previše treninga i očajni rezultati na trkama

ko će ga znati, možda ja to podsvesno upravo tako volim

odmor nakon maratona je krenuo uobičajeno
prvi dan u putovanju, pobegli smo iz crikvenice dok neko nije zatvorio autoput zbog olujnog vetra
drugi dan u radovima oko kuće, šrafilica bušilica ubodna testera i šlajferica
uveče kad je pao mrak, i sećate se bajke od prethodne nedelje,
JER U MRAKU JA NE VIDIM UMOR, A NI ON MENE,
otrčao sam murakamijevih 10km, i to za čitavih 63 minuta
mislim da sam oborio lični u sporoj frekvenciji trčanja,
u par navrata sam uzbrdo čak silazio ispod 80 dvokoraka/min

danas opet isti radovi od jutra do mraka, pa ručak ili večera,
pa kasno uveče istih onih 10 km od juče, poređenja radi

prosečan korak se sa 97 cm povećao na 104 cm,
a i frekvencija trčanja za slično toliko, ukupno vreme ispod 58'.
ova staza ima 110-120m uspona, i isto toliko spusta
ipak je mrak faktor koji najviše usporava,
naročito na neosvetljenim neravnim putevima, i nešto malo makadama

u oba dana sam nosio stare bruksice st5 koje su mnogima "naj",
a meni su patike koje mi najmanje odgovaraju od svih koje imam
šta ćeš, "nekom obojci nekom opanci", lepo kaže izreka

naravno da nemam pojma kakvi su nam planovi za vikend
od trka je izbor pošaren,
1) 21km u segedinu (čim se pređe HU granica) ili
2) 21km blizu novog sada (svako startuje sa starosnim hendikepom) ili čak i
3) ona humanitarijada u samoboru od 10-14h pa koliko pređeš
to bi mi bila prilika da prvi put u životu istrčim 50km, možda

i na kraju opcija koju ne treba ni pominjati, da ostanem kod kuće :-)
no prvo da vidim da li ću sutra biti JOŠ odmorniji na noćnom 10km testu
odmor polako prelazi u trening, mada jako neobavezan

da stvari budu zanimljive, prvi put sam se osetio poluodmoran
(vidi prethodni post)
upravo u trenutku kada je polar to i predvideo, evo u sredu uveče
da li ću u petak ujutru biti FULL odmoran,
možda zavisi i od toga šta ću uraditi u međuvremenu ;-)

recimo sinoć sam nosio garmina (235) koji se toliko izgrešio,
da mi je na kraju trčkaranja prosečan puls bio 180 (????)
pa mi je rekao kako mi od toga treba 6 dana odmora :-)
baš su simpatični ti satići, i njihova samouverenost

Nema komentara:

Objavi komentar