25 studenoga 2016

überBudala

kao što imaš nad-čoveka imaš i nad-budalu, logično
pre ravno tri sata sam trebao da počnem pripreme za putovanje
odvajanje i pakovanje stvari
jedna od stvari je i mobilni, a danas mi je javio da mu je magacin prepunjen
onda sam uzeo da oslobodim prostor na kartici
onda je nešto zaštekalo između njega i kompjutera
pa za par minuta opet, pa čekaj, pa opet
na kraju sam izvadio karticu iz telefona i ubacio je direktno u komp
prebacio sve slike, šokiran da ih ima čitava zadnja 3 meseca
e onda sam uzeo da ih razvrstam po mesecima
a nije loše ni smanjiti ih (resize) jer zauzimaju puno memorije
ali ne sve, one najbitnije treba ostaviti u punoj rezoluciji
tri sata kasnije...
... evo me na pola zadatka, i ukočenog dupeta i leđa
da, odvojio sam 30% stvari, čitaj čarape majice gaće i pola opreme
nisam se ni spakovao, ni legao, ni zaspao, ni probudio se i ustao, ni krenuo na put, a već mi je muka od putovanja

osim sat vremena lagane vožnje biciklom i sat vremena šetnje, dan je protekao u dovršavanju započetih radova

evo kako će izgledati šaht u podrumu, u koji po potrebi može da se ubaci pumpa za izvlačenje vode, sve to zbog nedajbože pu-pu-pu-poplave.


naravno od samog gvožđa nema ništa, treba sve to nasloniti na beton. da bi se izbetonirao šaht mora se od dasaka napraviti okvir, da bi se između tih dasaka i poda nasuo malter.


jednom kad taj prostor bude pun svežeg mljackavog betona, na to će se nasloniti i zalepiti ovaj okvir od rešetke, i sa još malo maltera se popuniti sav ovaj krzavi prostor između okvira i betonskog poda.


na kraju će u taj okvir sesti rešetka koja je uspešno zavarena od malih cevčica i već premazana osnovnom bojom. ova dijagonalna traka od lima služi da daske slučajno ne pobegnu iz pravog ugla jer od puno uglavljivanja to može lako da se desi, iako su dobro zakucane.


nemam pojma koliko bi neki majstor uzeo za sve ovo, ali obzirom da mi se nakon onog maratona pre 10 dana i nije nešto naročito trčalo, a vreme je bilo taman lepo za ovakve radove, bolje je da sam se malo igrao i usput nešto naučio/usavršio, nego da sam plaćao majstora. ipak je slađe kada sâm uradiš.

usput sam, vežbajući pokrete sa raznim vrstama elektroda u kombinaciji sa jačinom struje, od ostataka cevčica i šipčica napravio ovog nekog polu-magarca-polu-miša iako je namera naravno bila da ispadne neki psić. no mačkama to ništa nije smetalo i odmah su se bacile da glodanje mu ušiju, taman da ja ne moram da šmirglam.


Nema komentara:

Objavi komentar