17 studenoga 2016

umetnost?

danas sam, naizgled, uspeo da spojim nespojivo.
posle samo 5km trčanja, za pola sata,
Garmin mi je saopštio da mi je potrebno 37h
(slovima TRIDESET SEDAM SATI) oporavka.

ovo "oporavka" sam ostavio napisano malim slovima,
čisto da vam još jednom dam do znanja šta mislim o oporavku.


ovo što mi je nakon povratka kući bilo smešno je
što je prilikom hvatanja satelita
moj ljubljeni satić pohvatao neke raspoređene pod čudnim uglom
u odnosu na moje prebivalište,
i kad sam završio pedeset (i slovima PEDESET)
juriša istim pravcem gore pa dole,
odnosno dole pa gore,
e taj isti satić mi je sabrao sveukupno 17m uspona!

a ja naivčina,
našao sav srećan neki pravac kroz šumu,
po strmom makadamu,
i rekoh ovde ću da pokidam brdske deonice,
ubrzanja, promene,
nađite neku reč koja me opisuje u najJadnijem izdanju,
već prema onoj slici koju o meni imate.

prvo sam mislio,
 uradi koliko ti se radi.
onda sam mislio,
 ma daj, uradi 10km, pa to je NIŠTA.
nakon 3km sam pomislio,
daj samo da se ovo što pre završi.
jer u subotu me čeka riječka liga u Fužinama,
a u nedelju trickerska liga u Poreču.

onda sam se nekako sâm sa sobom našao na sredini od 5km
ok nije baš na pola između 3km i 10km ali ajde...

kad sam došao kući (biciklom ukupno 35km do deonica i nazad)
videh neku prognozu Biblijskog Potopa za fužine,
i odjendom mi sva ta kombinacija nestade iz vidnog polja.

nemaš sreće, Poreče moj rođeni
više sreće u sledećem izvlačenju

Nema komentara:

Objavi komentar