09 studenoga 2016

treća sreća

došla zima, pacijent umro
danas na trčanju jako čudan osećaj
kao da trčim sa 40% od maksimalne snage, ali ne mogu jače
lepo vidim da je to neko jedva Tempo-Trčkaranje
a ja maži maži zamahujem rukama grabim nogama
koraci veoma džinovski, od metar i malko :-)

valjda sam umoran od svih ovih trka, ko će ga znati.
nekad se tako potrefi pa možeš cele godine s trke na trku,
oporavak je uvek za korak ispred napora, i lepo je dok traje.
nekad te pak stigne i uvek vučeš neki zamor, kao rep za sobom.

zabavljam se gledajući STATISTIKE svojih maratona.
neozbiljno kao i sve u životu, mnoge prilike sam propustio.
kada sam bio u formi za svemirske rezultate, nisam za to mario.
sada bih voleo da istrčim ta vremena, ali noge se uzjogunile pa neće.

ovima koji to vole da analiziraju, a znam vas i koji ste tačno,
evo tog naučnog eksperimenta na jednom jedinom zamorčetu:

2004
prvi maraton (na trci), iako sam ih na treningu već istrčao nekoliko
te jeseni sam stigao do 3h10 u novom sadu

2005
odmah u beogradu 2h58, pa još par maratona,
pa na jesen u podgorici opet 2h58

2006
zvezdani uspon, par puta ispod 3h, plitvice 3h01,
i kruna svega u podgorici 2h49

2007
možda najbolja godina, nažalost bez popravka ličnog
nekoliko puta po 2h53, plitvice 2h56 (!!!), pacemaker u zagrebu na 2h59,
i na kraju u podgorici "samo" 2h51 po pljusku, a bio sam već povređen

2008
plitvice, sljeme, sve spori maratoni, oporavak od napuknuća lože,
na jesen novi sad 2h53

2009
cela godina na bicikli, bez maratona

2010
povratak trčanju, tri maratona ispod 3h,
najbolji u zagrebu 2h54

2011
samo dva pokušaja, u beogradu odustao zbog žuljeva,
na plitvicama 3h02

2012
cela godina na bicikli, vozili državno, brdsko
na jesen dva polumaratona, koceljeva 1h29 lagano, i apatin 1h23

2013
drugi povratak trčanju, pitvice, sljeme,
pobede na pešteru (42km), i na ultri (58km) na tari,
najbolji maraton 2h56 opet u podgorici

2014
pobeda na mojstirskom planinskom maratonu, opet sljeme
i par ravnih laganih trening maratona,
najbolji rezultat paradoksalno na plitvicama (?) 3h06 na novoj stazi

2015
pad rezultata se nastavlja jer nisam trenirao po ravnom,
standardno plitvice i sljeme, na kraju godine crikvenica 3h08
(ako je za neku utehu, imao sam 1h25 na stareku)

2016
nakon opet plitvica sljemena i 41km trekinga u peščari,
da pad postane konstanta pobrinuo sam se u ljubljani
godinu sam završio sa 3h09
(polumaratoni su mi svi bili truba,
jedino vredno pomena je 10km za 38'23'' u ugljeviku)

do pre samo godinu dana sam se pitao da li ću ikada više moći ispod 3h, a evo već sada se pitam da li ću ikada više moći ispod 3h10, odnosno 1h30 u polumaratonu.

Nema komentara:

Objavi komentar