21 listopada 2018

ljudi

neki se oportunizam i "uz dlaku" i plivanje uzvodno probudi u meni kad god namirišem nekakve masovne histerije poput ovih nakon utrka i euforičnih vikenda.
onda svi na fejzbuk stave svoje slike sa trke i medalje i rezultate i materine a ja stavim neki spot koji nema veze sa trčanjem ili napišem par stihova pa mnogi verovatno ni ne shvate da sam bio na trci.
eto tako.
što se tiče rezultata jutros sam u apartmanu skuvao crnu kafu i okrenuo šolju da mi proročica pročita sudbinu a kada sam kažiprstom ubo želju pomislio sam da idem 1h27' i gle čuda šalica je pogodila, nisam morao ni trčati!
plašio sam se hladnoće i to opravdano, ništa mi nije prijalo to famozno "savršeno vreme" za trčanje po kojem su mnogi dali najbolje od sebe a ja sam se smrznuo kao čili vili.

nakon deset godina muke sa obućom cele ove sezone se nisam nijednom tokom trke setio da imam patike na nogama i nastavljam da se pitam zašto ne uzmem još jedan par ovih noosa ff kad su mi već tako "preodlične".
valjda čekam da se rasprodaju ili da im prođe popust, ko će ga znati.
ili je čista lenjost, nemar.
u sredu treba da uzmem neke pare iz banke pa eto možda tada.
imam zelene pa bih uzeo narandžaste i nakon 200km bih im zamenio leve odnosno desne pa bih ih najradije nosio onako raspareno sparene kao što sam i model pre njih.
bumo vidli...

pojavila mi se frtalj-kombinacija za ljubljanu za koju sam se iznenada JAČE zainteresovao kada sam saznao da je najavljeno "loše vreme" odnosno plus 20.
što je drugima loše meni je savršeno, mlako i gnjecavo, kao koh od griza ili eventualno šne-nokle.
mislim na vreme, moram da naglasim, previše drugih stvari ne volim u gnjecavom stanju.

nakon požege koja mi je ispala nešto kraća, apatin mi je ispao nešto duži pa kad tu razliku u metrima preračunaš u minut trčanja, ispadne da sam danas otrčao "sasvim solidno" jer nikada nisam dobro trčao na +10 sa ledenim severcem, tako da je ispalo puno bolje od očekivanja.
par njih mi reče da sam se možda previše obukao ali su na stazi ostali iza pa neka sami donose zaključke.
da li je godina gotova ili još uvek ima nade za neko malo veće uzbuđenje?

1 komentar: