12 listopada 2018

petak


šta je ovo, opet petak?
petak je uvek dan za predah, malo sam menjao gume na biciklama, malo podmazivao menjače, tojest one ručice na guvernali, tojest nisam ih podmazivao nego ih isprao wedeom.
nakon toga vožnjica da isprobam nove continental-ke, do brane sa koje je gornja slika, pa još jedan dogovor pola-vožnja-pola-trčanje no sparing panter me malo izradio pa je trčao više nego što sam očekivao i zbog toga sam se em malo smrzao na bicikli em nas je uhvatio mrak.
pred kraj sam se ipak zagrejao no za to mi je bilo potrebno nekoliko kilometara oko 4 minuta i to po mraku sa svetlom mobilnog telefona i preskačući iznenadne rupe u asfaltu.
pritom pokočen i smrznut, u stabanim patikama, pa blago uzvodno.
brate koliko li je to kada se prevede u idealne uvjete, verovatno sam odradio tricu ispod osam minuta. šalim se naravno. laku noć. vikend će doneti mnoga iznenađenja, (ne) nadam se.

Nema komentara:

Objavi komentar