31 listopada 2018

petljao

nešto sam petljao sa Stravom pa sam mesec zaključio sa pola aktivnosti vidljivih javno a pola nevidljivih na onom famoznom oktobarskom čelindžu. i tako tamo imam negde između 300 i 400km, sad sam zaboravio, a evo zvanična statistika kaže da imam pretrčanih 612km, odnosno u celoj godini do sada 4818km. imaćeš šes' 'iljada do kraja godine, reče drug malopre, u šta naravno nisam siguran jer godina je PREdugačka i PREvrtljiva i nikad ne znaš šta se može dogoditi do kraja.

mislio sam da ću danas pretrčati i malo više, da udarim oktobra po repu, no ni sinoć ni večeras nisam bio raspoložen za neke maratone. onako, izađe, protrčkaram, zastanem par puta da se malo istegnem pošto kod kuće nikada ne stignem, i to je to. zanimljivo je i da sam zadnja dva dana trčao malo brže od mesečnog odnosno godišnjeg proseka. kao što me nekad stigne umor, sada me je "stigao odmor".

u nastavku a na sličnu temu, razmišljam sve intenzivnije o trci 5/10km u nedelju. od početka mi je bila antipatična ta ideja stampeda gradskim avenijama sa skretanjima i okretima na svakom kilometru ako ne i češće. no u nedostatku boljih trka, šta fali probati i to? videti kako izgleda. izazov u izazovu, uvek biti na pravom mestu, proći stazu koja je i tehnički zahtevna a ne samo udri pravac od 10km pa možeš i mozak da ugasiš i ostaviš noge da same trče kao u zaprezi.

blog o patikama nisam napisao jer mi fale dobre fotografije, a nisam siguran ni da ću ovih dana to stići. sve je stvar inspiracije i onog "carpe diem" ako se dotična već pojavi. imam i jedan malo veći projekt koji nikako da izvedem a potrebno mi je možda pola sata sveukupno. taj će mi doneti puno lajkova, no malo mi je tehnički komplikovan. nadam se da ću iskoristiti neki od poslednjih topljikavih sunčanih dana i za to. bumo vidli.

Nema komentara:

Objavi komentar