29 listopada 2018

povratak

pisao bih o nekim skroz drugim stvarima ali ne mogu.
pa ću se zadržati samo na kratkom opisu povratka "normalnom" trčanju.
kao nekad, kad sam mogao da odlučim da li ću ići malo brže ili malo sporije.
u zadnje vreme nekako noge same odluče da će ići sporije i ja se samo pomirim s tim.
elem jutros sam zaista i išao sporije, što je bilo očekivano nakon napora u nedelju.
(za neobaveštene, u koje i sâm spadam jer ništa nisam pisao, od trke na 10.5 km sam otrčao ravno 2/3 i došetao ostatak do cilja. ne što sam bio umoran, gladan, što sam se preračunao, ništa od toga. jednostavno sam bio loše raspoložen pa sam u nekom trenutku stao. kao da je to nešto važno hm)
nakon jutarnjih umereno brdskih 15km uveče sam dodao malo živahnijih polubrdskih 11km, i to oba trčanja u istim patikama.
to mi je jako važno da na kraju dana saberem dva trčanja pa dodam patikama kilometražu, umesto mučenja da jednima dodajem 15km a drugima 11km fuuujjjjj.
eto čime se ja bavim.
ako su ti to najveći problemi u životu onda ti uopšte nije tako loše (reći ćete).
pa eto.
bliži se kraj meseca, ko će sad popunjavati zaostale dane u excelu i pripremati onaj čuveni blog o ukupnim kilometrima i blabla, grozno.

Nema komentara:

Objavi komentar